تازه‌ترین عناوین

یک مشترک با مصرف قدری بیشتر از 300 کیلووات ساعت می­‌تواند با جلوگیری از اتلاف انرژی در بخش روشنایی و صوتی تصویر و قدری استفاده کمتر از کولر آبی به مصرف کمتر از 300 کیلووات ساعت در ماه دست یابد.

بامداد بیستم آبان‌ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره قتل در کوه‌های اطراف روستای «دهمورد» شهرستان بختگان اعلام شد که بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.
دختر شهید سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی گفت: دشمنان ما بدانند تا زنان قهرمان و مادرانی پاک‌نهاد مانند شهید «فاطمه اسدی» هستند، فرزندان ایران‌زمین که شیر شجاعت و دلیری آنان را نوشیده‌اند، خواب راحت را از چشمان‌شان خواهند ربود و مزدورانشان چه دمکرات و چه داعش را ناکام خواهند کرد.
موسوی با بیان این که چتر حمایتی داروها تغییری نکرده است، گفت: در شورای عالی بیمه بعضی از داروهای بیماری‌های خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

هیپوترمی یا کاهش دمای بدن اساسا به ناتوانی بدن در تولید گرما یا نرخ پایین تولید گرما گفته می شود که در صورت عدم رسیدگی می تواند مشکل آفرین باشد.
هم‌‌زمان با سقوط قیمت بیت کوین، اتریوم هم حرکت نزولی جدیدی را از بالای ۴,۶۵۰ دلار آغاز کرده است. اگر در ادامه حمایت ۴,۲۰۰ دلاری هم شکسته شود، احتمال سقوط عمیق‌تر قیمت وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مدیران راه و شهرسازی استان‌ها در اجرای نهضت ملی مسکن نقش اصلی را دارند، بر تعامل مناسب مدیران کل راه و شهرسازی و استانداران با شهرداری‌ها برای ارایه به موقع پروانه ساختمان برای تسهیل در اجرای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه بحث‌هایی برای استفاده و حتی تولید مولنوپیراویر در جریان است گفت: اگر این دارو توسط کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا تایید شود وارد پروتکل درمانی کشوری شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

سازمان آگهی های پرسون