تازه‌ترین عناوین

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ضمن تکذیب مخالفت طب ایرانی با واکسیناسیون گفت: طب ایرانی با واکسیناسیون موافق است. هر روشی که بتواند در شرایط مختلف کمک کرده و منفعت آن بر ضرر برتری داشته باشد را باید پذیرفت.
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت ضمن تشریح آمار واکسن‌های کرونا که تا کنون به وزارت بهداشت تحویل داده شده است، گفت: واکسن سهم و حق مردم است و اگر کسی تزریق نکند از سهم خود گذشته است و این درحالی است که ۱۵ درصد جامعه هدف، هنوز واکسن نزدند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۶ آبان ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ۴٨٠ هزار تومان رسید.
رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۲ بانک، نسبت به تعلل برخی بانک‌ها در اجرای بخشنامه تحویل قراردادهای تسهلات بانکی به مشتریان هشدار و به متخلفین اولتیماتوم داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از تله کلاهبرداران با عنوان " جمع آوری کمک‌های نقدی با شگرد یاری رساندن به مردم زلزله زده هرمزگان در فضای مجازی " خبر داد و اظهار داشت : بیش از 100 کارگروه ویژه در پلیس فتا سراسر کشور در این خصوص تشکیل شده است.
سردار حاجیان در نشست خبری به موضوعاتی همچون طرح جمع آوری معتادان متجاهر و شرایط مراقبت و نظارت بر رفتار معتادان پس از ترک اعتیاد و نیز موضوع حمل و نگهداری و خرید و فروش سلاح های غیر مجاز توسط افراد مطالبی تشریح کرد.
اسماعیل سلطانیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون به ارایه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی خود بعد از جراحی که پشت سر گذاشته است، پرداخت.
با وجود اینکه خبر‌هایی از اختصاص یارانه به جاماندگان به گوش می‌رسد اما هنوز برای آن تصمیم گیری نشده است.
پیش‌تر تنها درمان ابروهای کم‌پشت یا ابروهایی که دچار ریزش شدند، استفاده از لوازم آرایشی بود تا آن نقاط را محو کند. اما امروزه تقاضای یک راه‌حل دائمی برای این مشکل افزایش پیدا کرده است؛ یعنی کاشت ابرو. کاشت ابرو توسط یک جراح زیبایی صورت می‌گیرد تا تارهای ابروی شما را پیوند بزند.
بیمارستان بریگهام و زنان در بوستون ایالات متحده اولین آزمایش بالینی انسانی واکسن استنشاقی آلزایمر را راه‌اندازی می‌کند و هدف آن پیشگیری و کند کردن پیشرفت بیماری آلزایمر است.
جلال مقامی، دوبلور باسابقه کشورمان درباره حال این روزهایش گفت: خدا را شکر خوبم، ولی دو سال است که هیچ کاری انجام نداده‌ام و در خانه‌ام، چون مریض احوالم. دیگر نمی‌توانم کار کنم.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۲۷ ارز کاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر تاثیر محدود بالا آمدن سطح آب های آزاد بر خلیج فارس گفت: بدون شک تا سال 2050 هیچ کدام از جزایر خلیج فارس به زیر آب نخواهند رفت، اما اگر روند کنونی پس روی دریای خزر ادامه یابد، مساحت این دریا به میزان 20 تا 25 درصد کاهش خواهد یافت.
سازمان آگهی های پرسون