تازه‌ترین عناوین

لو رفتن ترکیب تیم فوتبال استقلال پیش از شروع بازی‌ها به سوال بزرگ هواداران این تیم تبدیل شده است.
بری کیوگن بازیگر ایرلندی فیلم «کشتن گوزن مقدس» احتمالا نقش جوکر را در فیلم «بتمن» بازی کند.
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در مرکز و جنوب شهر تهران قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته و تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت.
هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد و ۱۸ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در وضعیت قرمز یا ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.
یکی از موضوعاتی که بیش از دو دهه است در ایران مورد تمرکز بیشتری واقع شد؛ یعنی به طور خاص اگر بخواهیم بگوییم از سال 78 که اورژانس اجتماعی تشکیل شد، موضوع حمایت از کودکان در برابر هر نوع مخاطره و آزاری است. موضوعی که به دلیل اهمیتی که دارد در سازمان‌های جهانی هم به آن توجه شده و یک روز را با عنوان پیشگیری از کودک‌آزاری که 19 نوامبر و معمولا برابر با 28 یا 29 آبان است را از سال 2000 تعیین و نامگذاری کردند. ما هم در کشور خودمان به اهمیت این موضوع پی بردیم و به همین دلیل سازوکارهای متعدد و متفاوتی برای حمایت از کودکان در معرض آزار یا آزاردیده طراحی و برنامه‌ریزی کردیم.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (نوبت دوم) موسسه اعتباری ملل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس اعلام و دعوت قبلی، بصورت اصالتی و وکالتی، به میزان 80/11 درصد و همچنین با ایجاد امکان پخش زنده ازطریق کانال اینستاگرام موسسه برای سهامداران، در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: فرهنگسراهای شهرداری تهران آماده برگزاری کنسرت‌های موسیقی هستند و از کنسرت‌هایی که به واسطه موسیقی سخت، گیشه قدرتمندی ندارند حمایت می‌کند.
گوهر خیراندیش، در جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، از ماجرای فیلم منتشر شده از او در مراسم عروسی دخترش گفت و با شوخی و خنده قول داد دیگر در هیچ‌جا نرقصد.
سازمان آگهی های پرسون