تازه‌ترین عناوین

مهدی میامی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: داشتم تلویزیون می‌دیدم و صرف نظر از سرما، خوابیدم. دو و نیم شب یک باره دیدم فشاری به سینه‌ام وارد شده و در حال خفگی‌ام.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک عضو شورای شهر کرج خبر داد.
اگر تنها یک درصد از دنبال‌کنندگان او در فضای مجازی این فیلم را می‌دیدند، «حکم تجدیدنظر» حداقل چند برابر فروش فعلی‌اش فروخته بود.
از زمانی که سازمان بهداشت جهانی(WHO) سویه اُمیکرون را به‌ عنوان یک سویه نگران‌کننده کووید ۱۹ اعلام کرد، در سراسر جهان این دغدغه‌ شکل گرفته که کدام واکسن‌ها در برابر آن موثر عمل می‌کند.
برفک دهان یا کاندیدیاز دهان، تراکم قارچ در دهان است. قارچی که عامل بروز آن است، کاندیدا آلبیکانز نام دارد. قارچ کاندیدا یک ارگانیسم طبیعی دهان است اما مشکل وقتی پیش می‌آید که زیاد رشد کند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای هشت واحد پولی کاهش و قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۲۱ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
خواندن و دنبال کردن فال روزانه یکی از سرگرمی های جالب و جذابی است که تعداد زیادی از ما به آن علاقه مندیم.
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: به تازگی برخی دفاتر املاک به قصد فروش و اجاره، فایل‌های خود را در اختیار افراد غیر قرار می‌دهند که ضمن به خطر انداختن امنیت صاحب‌خانه، تخلف صنفی محسوب می‌شود و به جد با این موارد برخورد می‌کنیم.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: مشکل به وجود آمده در سامانه ثبت نام کارت سوخت رفع شده و صدور کارت سوخت المثنی برای خودرو‌ها از فردا آغاز می‌شود.
مو یکی از شگفت انگیز ترین و مهمترین عنصر زیبایی در خانم ها می باشد. تقریبا تمام خانم ها تجربه تغییر رنگ مو را داشته اند.
سازمان آگهی های پرسون