حذف سریال «هجوم» گلشیفته فراهانی توسط ساترا!

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در اطلاعیه‌ای درباره حذف سریال خارجی «هجوم» با بازی گلشیفته فراهانی توضیحاتی داد.
تصویر حذف سریال «هجوم» گلشیفته فراهانی توسط ساترا!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، ساترا درباره حذف سریال خارجی «هجوم» از پلتفرم‌ها که به ایفای نقش بازیگر ایرانی خارج از کشور نسبت داده می‌شود، توضیح داد و تاکید کرد: «ساترا درباره صلاحیت افراد اظهارنظر نمی‌کند».

سریال «هجوم» (Invasion) در روزهای اخیر پس از پخش چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم‌های داخلی پخش‌کننده حذف شده است.

در این سریال علمی ـ تخیلی علاوه بر گلشیفته فراهانی که در نقش انیشا مالک ظاهر شده است، هنرپیشه‌هایی چون کوتسونا شیئوری، سم نیل، شمیر اندرسون و بیلی برت بازی کرده‌اند.

در پی این اتفاق که از سوی برخی پلتفرم‌ها به کاربران پیگیر، تصمیم مراجع ذی‌صلاح عنوان شد، ساترا در توضیحاتی تاکید کرد: «همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده بود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی و رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظر نمی‌کند.»

در ادامه این توضیحات، در عین حال آمده است: «نظر مراجع رسمی نظارتی و استعلامی کشور درخصوص صلاحیت فعالیت افراد خاص و محدودیت نمایش آثار و تولیدات منتسب به آنها، برای همه دستگاه‌ها از جمله ساترا، لازم‌الاتباع است.»

«هجوم» در فاصله اندکی از پلتفرم اصلی سازنده (اپل تی‌وی پلاس)، در شبکه نمایش خانگی کشورمان به نمایش درآمده بود. فیلم دیگری با بازی این بازیگر، در پلتفرم‌های داخلی همچنان وجود دارد و قابل دسترسی است.

376369

مطالب مرتبط