تازه‌ترین عناوین

اینستاگرام در درصدد است تا راههایی برای وارد کردن NFT ها (توکنهای غیرقابل معاوضه) به این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو و دسترس پذیر کردن آنها برای دو میلیارد کاربرش ایجاد کند.
یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان پایتخت با عملکرد خوب خود در نیمه دوم بازی مقابل ویستاتوربین توانستند پیروز میدان شوند.
پرونده پر کش و قوس کشته شدن دختر جوان در درگیری با راننده پژو پس از شور در هیات عمومی دیوان عالی کشور به ایستگاه آخر رسید و50قاضی عالی رتبه حکم به قصاص راننده پژو صادر کردند.
شهرداری تهران : شهردار کلانشهر تهران با اکثریت آراء به عنوان رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.
می توان گفت قلب یکی از اعضای حیاتی بدن است و مراقبت از این عضو بسیار مهم است، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها باید راههای سلامت نگه داشتن قلب را بدانید.
توسعه دهندگان شیبا اینو تا به حال بارها به حل مشکل مقیاس پذیری لایه دوم این رمزارز اشاره کرده‌اند، مشکلی که جامعه این میم کوین در انتظار حل آن است و آخرین اخبار دیروز در این خصوص نیز در هاله‌ای از ابهام منتشر شد.

فریده فرخی‌نژاد، مادر زهرا چخماقی علت احتمالی بیماری دخترش را گرفتگی‌های ریز عروق در ناحیه ریه خواند و گفت: در این چند روز شایعات مختلفی درباره بیماری او مطرح شد که هیچ کدام درست نیست.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور گهواره به سمت روستای زاوله خبر داد و افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفر فوت کرد و دو نفر دیگر مجروح شدند.
تجربه‌ احساس تنهایی بالاخره حداقل یک‌ بار به سراغ هرکسی می‌رود و شما در این دنیا با احساستان تنها نیستید. مسئله‌ای که اهمیت دارد، پذیرش و در آغوش گرفتن این حس و کسب دانش درباره‌ی نحوه‌ی صحیح برخورد با آن است.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲هزار و ۳۹۰ مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

بانک مرکزی دستورالعمل پرداخت تسهیلات جهش تولید و تامین مسکن را به بانک‌ها ابلاغ کرد که طبق آن تسهیلات ساخت مسکن مطابق با پیشرفت پروژه به صورت تدریجی معادل پرداخت ۱۰ درصد در مرحله پی کنی و فنداسیون، ۴۰ درصد در مرحله اسکلت و سقف، ۲۵ درصد در مرحله سفت‌کاری و ۲۵ درصد در مرحله نازک‌کاری پرداخت می‌شود.
روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۹۰۰۰ واحد افزایش یابد.
سازمان آگهی های پرسون