تازه‌ترین عناوین

مقامات ترک نقش قابل‌توجهی در ایجاد خسارت‌های سیاسی برای کشور داشتند اگر ترکیه می خواهد که به نتایجی مثبت در سیاست خارجی خود برسد، بایستی برخی رویه‌های خود در این عرصه را مورد بازنگری قرار دهد.
سردار سرتیپ دوم حاجیان گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان نظام پزشکی ایران امضا شد تا همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با برنامه‌تر پیش برود و بتوانیم از ظرفیت‌های یکدیگر به بهترین شکل بهره ببریم.
در پی بارش برف در شمال غرب کشور، فرودگاه مهرآباد از لغو و تاخیر چندین پرواز تا ساعت ۱۳ امروز (جمعه) خبر داد و از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.



فوتبالی‌ها در نامه ای به قالیباف؛

می‌رود که خاطر مردم تلخ شود

در راستای تصویب مصوبه دولت در ارتباط با ماهیت اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال به رئیس مجلس در گردهمایی اخیر هیات های فوتبال ایران در اصفهان نامه‌ای نوشته شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای عملیات مشترک موشکی و پهپادی در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۷ خبر داد و گفت : حمله همه‌جانبه به هدف و مانورپذیر کردن موشک‌های بالستیک از ویژگی‌های برجسته مرحله نهایی این رزمایش به شمار می‌رود و دهان دشمنانی را که هر روز علیه ایران حرف می‌زنند را می‌دوزد.
در دومین روز از نمایشگاه ایران‌تلکام صورت گرفت:

رونمایی از راهکار اینترنت خانواده همراه اول با نام «بومینو»

«بومینو» سرویس هوشمند و زیرمجموعه راهکار خانواده همراه اول که با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده، امروز در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با بیان اینکه ما به لحاظ مفهومی طرفدار رویکردی متفاوت هستیم و بر اساس این درک پیش می‌رویم عنوان کرد که همه ما در یک قایق هستیم و هیچ جبهه متحدی علیه ایران در مذاکرات وین وجود ندارد.
زین الصالحین اعلام کرد؛

وضعیت جمعیت درکشور بحرانیست!

مدیر کل ثبت احوال استان تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد کشور و مخصوصاً تهران در بحث جمعیت به سمت کاهش رفته و مجموعاً کشور از لحاظ جمعیت وضعیت مناسبی ندارد.
دبیر ستاد حقوق بشر از رای مخالف آمریکا به دو قطعنامه حقوق بشری در مجمع عمومی سازمان ملل، انتقاد کرد و گفت: قطعنامه محکومیت تمامی اشکال تبعیض نژادی از سال ۲۰۱۵ ارائه می شود و آمریکا نیز هر سال به آن رای منفی می دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای ستاد مردمی دومین سالگرد بزرگداشت شهید سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم سلیمانی عقل و عدل، است، گفت: شهید سلیمانی برای انقلاب و مردم هم خون و آبرو داد و هم خون دل خورد.
جعل اخبار و تحریف نظرات برخی چهره‌های دولتی برای دامن زدن به تنش‌های اقتصادی در حالی به مهمترین محور تخریب دولت تبدیل شده که پیش از این رییس‌جمهور تاکید کرده‌ بود اطلاع‌رسانی رسمی دولت تنها از سوی سخنگو و اطلاعات اقتصادی هم از طریق معاون اول به عنوان فرمانده اقتصادی کشور انجام می‌شود.
در مرحله نهایی رزمایش پیامبر 17 سپاه صورت گرفت؛

شلیک ۱۶ فروند موشک بالستیک به صورت همزمان

در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
سازمان آگهی های پرسون