تازه‌ترین عناوین

قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۲۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، دوم دی‌ماه) به رقم ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، دوم دی‌ماه)، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
دکتر روانشناس فردی است که در رشته روانشناس بالینی تحصیل کرده و در حیطه بهبود مشکلات روانی و جلوگیری از آن‌ها، تخصص لازم را کسب کرده است.
بیش از ۱۰۰ کشور درگیر سویه اومیکرون شده‌اند و پیش بینی سازمان جهانی بهداشت این است که به زودی اومیکرون، سویه غالب خواهد بود و دلتا جای خود را به سویه آفریقای جنوبی خواهد داد.
تغییرات قیمت سکه در دو دهه اخیر بیانگر این است که قیمت سکه طی این مدت ۱۵۰ برابر شده است
سه ارز دیجیتال فلوکی مانک، اوراکلر و ماریوفلوکی که در بستر بایننس هستند، در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی بالای ۱۰۰ درصد را به ثبت رساندند.

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده 16 ساله بدیل تردید و تردد در بزرگراه زین الدین و برخورد نیسان با وی و فوت این عابر بخاطر شدت جراحات وارده خبر داد.
بر اساس گزارش اخیر کریپتوکامپر، در ماه اکتبر تعداد آدرس‌های فعال شبکه کاردانو ۵۰ هزار و ۵۰۶ عدد بوده و این رقم برای ماه نوامبر به بیش از ۲۱۶ هزار آدرس فعال رسیده است.

مقامات عربستان سعودی یک محیط شبیه‌سازی‌شده برای بازدید بخشی از کعبه طراحی کرده‌اند و قصد دارند آن را در اختیار عموم قرار دهند.

در شرایطی که متقاضیان وام ازدواج باید برای دریافت این وام مدت‌ها برای ثبت‌نام در سامانه مربوطه معطل باشند تا بتوانند اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک عامل را انتخاب کنند؛ یک سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته روند ثبت‌نام در سامانه وام ازدواج را با هزینه‌ای تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی انجام می‌دهد.
با سرد شدن هوا سرعت مصرف انرژی یا به عبارت بهتر هدررفت انرژی در مدار تند قرار گرفته است؛ به طوری که درصورت عدم مدیریت تبعات بسیاری را برای ایران به دنبال دارد.

هشدار کارشناسان:

این هفته طلا معامله نکنید

توصیه تحلیلگران اقتصادی در این هفته این است که اگر مجبور نیستید هفته جاری معامله نکنید.
سازمان آگهی های پرسون