استقبال معاون وزیر ارتباطات از اقدامات همراه اول در تحول دیجیتال

معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021، در جریان ارائه سرویس‌های دیجیتال و پروژه‌های عملیاتی مبتنی بر 5G و IOT این اپراتور قرار گرفت.
تصویر استقبال معاون وزیر ارتباطات از اقدامات همراه اول در تحول دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات امروز جمعه ۳ دی‌ماه با حضور در نمایشگاه ایران تلکام 2021 به غرفه همراه اول آمد و از نزدیک با سرویس‌های دیجیتال و یوزکیسهای تکنولوژی 5G همراه اول آشنا شد.

در این بازدید که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول وی را همراهی می‌کرد، اقدامات و مقولات فنی و زیرساختی اپراتور اول برای توسعه شبکه ملی اطلاعات همسو با رویکرد تحول دیجیتال شرح و دستاوردهای عملیاتی حاصل شده در این مسیر به دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات ارائه گردید.

انصاری در این بازدید اقدامات همراه اول در راستای تحول دیجیتال و توسعه پلتفرم‌های دیجیتالی را ارزنده برشمرد و نقش همراه اول در توسعه صنعت ICT را تعیین کننده دانست.

ند. زمانی که همه ادارات تعطیل بودند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مثل مدافعان سلامت آماده‌باش صد درصد بود. این به ما نشان داد که وجه اشتراک زیادی بین نیروی انتظامی و سازمان نظام پزشکی که ماهیتاً ناظر و ناظم نظم اجتماعی و سلامت اجتماعی هستند، وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: این دو نهاد نقش اساسی دارند و ما هم در ایام کرونا براساس دستور فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با همه امکانات پای کار آمدیم و تمام بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را در اختیار مردم قرار دادیم. ما درواقع همراهی و همدلی با کادر درمان را در دستور کار قرار دادیم. بر همین اساس، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان نظام پزشکی ایران امضا شد تا همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با برنامه‌تر پیش و بتوانیم از ظرفیت‌های یکدیگر به بهترین شکل بهره ببریم.

377083