تازه‌ترین عناوین

شنیده ها حاکی از این است که هیلاری کلینتون بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ از حزب دموکرات برای ریاست جمهوری این کشور نامزد می شود.
یک جامعه شناس به بیان توضیحاتی در خصوص دلایل روی آوردن مردم جامعه به جشن‌های کریسمس و هالووین، پرداخت و یکی از مهمترین دلیل گرایش بهبه این مراسم را عدم فعالیت و اثرگذاری اقدامات فرهنگی در کشور دانست.
انتشار گزارشی قدیمی از صدا و سیما که با تبلیغ استخراج رمزارز آن را به عنوان یک ایده خلاقانه برای نقل‌وانتقال ارزی بدون ردگیری نشان داده می داد.
اسعدیان در خطاب به مسئولان جشنواره فجر؛

آقایان مسئول؛تکلیف «قاتل و وحشی» را روشن کنید!

همایون اسعدیان حاشیه‌های پیش آمده برای کنار گذاشته شدن فیلم «قاتل و وحشی» با تاکید بر صحت اظهارات پیشین خود، از مسئولان جشنواره فجر خواست تا به جای بازی با کلمات از مدیران وزارت ارشاد بخواهند خیلی صریح تکلیف این فیلم را روشن کنند.
با عبور مجدد بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار، سایر ارزهای دیجیتال نیز با رشد خیره‌کننده‌ای مواجه شدند.
جولان مافیای گردشگری ایران در وانفسای اومیکرون همچنان ادامه دارد؛

دام برای مسافران هند

تورهای مسافرتی هندوستان برای زمستان ۱۴۰۰ درحالی در ایران تبلیغ می‌شود که با مقررات جدید این کشور، مسافران اگر کامل واکسینه نشده باشند در بدو ورود باید ۱۴ روز قرنطینه شوند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی هستند گفت : هر چند ما تهدید ها را جدی نمی بینیم اما تهدید را ۱۰۰ درصد فرض می‌کنیم ؛امروز آمادگی ما از هر زمان دیگر بیشتر است.
مدیرعامل شرکت نفت خبرهای خوشی را برای توسعه این فاز 11 پارس جنوبی اعلام کرد و گفت: تا مهرماه سال ۱۴۰۱ تولید از فاز ۱۱ آغاز می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون