تازه‌ترین عناوین

تام هالند (Tom Holland) در مصاحبه تازه خود، اظهار نظر جالبی در مورد صحبت‌های مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی کرده است که می خوانید.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات غیرنهایی نوبت اول برای پایه هفتم تا دوازدهم نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: در برخی رسانه‌ها مطالبی تحت عنوان غیرحضوری بودن امتحانات غیرنهایی مطرح شده که تکذیب می‌کنیم.
طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۶ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۱۵ دُز رسید.

قیمت مرغ در بازار که به دنبال افزایش عرضه طی هفته‌های اخیر روند نزولی در پیش گرفته و به زیر نرخ مصوب رسیده بود مجدداً روند صعودی یافته است.
این کمیته مشترک پیرو تأکیدهای وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تشکیل کمیته مشترک بین بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار با هدف طرح مسائل و هماهنگی بیشتر در تصمیمات مؤثر بر بازار پول و سرمایه انجام می‌شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.
چگونه تنظیمات Accessibility آیفون را برای اپ‌های مختلف شخصی کنیم؟

یک ترفند خوب برای آیفون داران

اگر نیاز به استفاده از ویژگی‌های دسترسی برای برنامه‌های مختلف دارید، اما نمی‌خواهید از آن‌ها در تمام بخش‌های آیفون خود استفاده کنید، این نکات باید برای شما مفید باشد.
داده‌های تازه نشان می‌دهد که موجودی ماینرهای بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۶ ماه گذشته رسیده است. آن‌طور که پیداست میزان برداشت بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال نیز در حال افزایش است.

«نیکی کریمی» کارگردان فیلم «آتابای» گفت: خیلی خوشحالم که فیلم در شهرهای مختلف استان آذربایجان مورد استقبال قرار گرفته است.

سازمان آگهی های پرسون