تازه‌ترین عناوین

معاونت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با انتشار اطلاعیه‌ای موارد اصلاحی در مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه توقف و بازگشایی نمادها و برگزاری کنفرانس خبری را اعلام کرد.
در سواحل جنوبی مدیترانه، واقع در سایه صخره‌های آهکی و درختان زیتون وحشی درهم تنیده، بورس اوراق بهادار جبل الطارق (GSX) بی‌سر و صدا در حال آماده شدن برای تصاحب شرکتی است که می‌تواند عواقب جهانی برای پایگاه سابق نیروی دریایی انگلیس داشته باشد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۳ میلیون تومان رسید.
این‌بار در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی در راستای اجرای طرح‌های فروش، دوازدهمین طرح پیش‌فروش یکساله برای هفت محصول این گروه صنعتی از امروز (سه‌شنبه) به مرحله اجرا در آمده است. طبق روال متقاضیان تا پایان روز پنجشنبه/ ۹ دی ماه (به مدت سه روز) برای ثبت‌نام فرصت دارند و قرعه‌کشی در روز شنبه هفته آتی (۱۱ دی ماه) برگزار خواهد شد.
ترس یا فوبیای حیوانات، ترس غیر منطقی و افراطی از یک حیوان مشخص است که پاسخ اضطرابی فوری ایجاد می‌کند و فرد با نشانه‌هایی از جمله بالا رفتن ضربان قلب و فشار خون و تعریق زیاد همراه می‌گردد.
در حالی که قرار بود از ۶ دی ماه نیم‌فصل دوم مجموعه نمایش خانگی «خاتون» منتشر شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

شرکت اپل فروشگاه‌های خود در نیویورک سیتی را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ تعطیل کرد.
سازمان آگهی های پرسون