تازه‌ترین عناوین

آخرین روز سال میلادی شب سال نو 31 دسامبر است که در بسیاری از کشورها مردم ضمن رقص و پایکوبی با نوشیدنی و تماشای آتش بازی خود را مشغول می کنند.
ویروس اُمیکرون نسبت به ویروس دلتا کشندگی بسیار کمتر و سرعت انتشار بیشتری دارد و علایم ظاهری اُمیکرون خیلی به سرماخوردگی و آنفولانزا شبیه است.
گروهی از مردان طبقه حاکم، که دلایل ملی و شخصی زیادی برای نفرت از راسپوتین داشتند، در چنین روزی از سال ۱۹۱۶ او را کشتند.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران، از امروز تا روز یکشنبه ( ۹ تا ۱۲ دی‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی مناطق ابری است که به دلیل پایداری نسبی جو، در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی، همراه با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
افزایش قیمت محصولات اساسی در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد و به ویژه محصول استراتژیک گندم از رشد قیمت های خود در چند ماه اخیر عقب نشینی نمی کند.
مجری طرح جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران گفت: همه خروجی سدها به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های کنترل کیفیت مجهز شده که در صورت بروز حوادث آلودگی، هشدارهای لازم به مسوولان ذیربط ارسال می‌شود.

پس از پایان ثبت نام متاهلین در روز ۱۵ دی‌ماه، ثبت نام از افراد مجرد بالای ۲۵ سال در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد و آنطور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده این افراد باید تعهدنامه محضری برای ارایه عقدنامه در هنگام تحویل واحد را ارایه دهند و اگر هنگام تحویل واحد ازدواج نکرده باشند قرارداد فسخ می‌شود.
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی خاطر نشان کرد: در یک هفته اخیر قیمت گوشت گوسفندی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان افزایش نرخ را تجربه کرد. دلیل این افزایش نرخ را باید در قرنطینه گوسفندان برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس جست‌وجو کرد.
رییس هیات مدیره شتابدهنده دانش‌بنیان تخصصی صنعت انرژی گفت: این شتابدهنده با در دست داشتن شبکه‌ ارتباطات زیرساخت‌ها، منتورها و لیدرهای مجرب در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از استارت‌آپ‌ها تا رسیدن به فناوری حمایت خواهد کرد.
سازمان آگهی های پرسون