تازه‌ترین عناوین

در بازی امروز رقابت های لالیگا ۲ پونفرادینا در غیاب عابدزاده با رئال اویدو دیدار کرد و مغلوب حریف شد.
فرزند قاتل و مقتول گفت: وقتی فهمیدیم پدرمان، مادرمان را به قتل رسانده اصلا دل‌مان راضی نمی‌شد که رضایت بدهیم. خصوصا که فهمیده بودیم پای زنی دیگر در میان است.
مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناورهای ناجی این اداره کل و یک فروند لنج صیادی در ۲ عملیات همزمان ۱۲ ملوان را از خطر غرق شدن و مرگ حتمی در آب‌های خلیج فارس نجات دادند.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار:

قیمت انواع میوه در بازار کاهش ۱۰ درصدی داشته است

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: قیمت انواع میوه بعد از شب یلدا به سبب افت تقاضا در بازار، ۱۰ درصد کاهش داشته است.
ورود به تالاب بین‌المللی شیدوَر در کنار جزیره مارو (شیدور) برای همه گردشگران ممنوع شد. تبلیغ غیراصولی جزیره شیدور با عنوان «مالدیو ایران» حیات این پناهگاه حیات وحش را به خطر انداخته است.
یک دکتری فیزیولوژی پزشکی گفت: براساس آخرین مطالعات در زمینه کووید۱۹ و باتوجه به ورود سویه اومیکرون به کشور، سه ماه پس از دریافت دز دوم واکسن کرونا، به منظور بالا نگه داشتن میزان آنتی‌بادی بدن دز یادآور تزریق شود.
سرپرست شهرداری نسیم‌شهر خبر داد:

تخلیه ۱۲ واحد مسکونی در نسیم شهر به علت فرونشست زمین

سرپرست شهرداری نسیم‌شهر با اشاره به اینکه بی توجهی به قنات های خشک و مدفون دلیل فرونشست زمین در این منطقه شده گفت: ۱۲ واحد مسکونی در نسیم شهر به علت فرونشست زمین تخلیه شده است.
از ابتدای دی‌ماه یارانه‌ها دو برابر می‌شود» اما حالا حدود ۹ روز از آذرماه می‌گذرد و آن‌گونه که مسوولان سازمان برنامه و بودجه می‌گویند، فعلا زمان پرداخت یارانه‌های جدید مشخص نیست.
آخرین روز سال میلادی شب سال نو 31 دسامبر است که در بسیاری از کشورها مردم ضمن رقص و پایکوبی با نوشیدنی و تماشای آتش بازی خود را مشغول می کنند.
ویروس اُمیکرون نسبت به ویروس دلتا کشندگی بسیار کمتر و سرعت انتشار بیشتری دارد و علایم ظاهری اُمیکرون خیلی به سرماخوردگی و آنفولانزا شبیه است.
سازمان آگهی های پرسون