تازه‌ترین عناوین

شهر لالجین یکی از قطب‌های گردشگری استان همدان و به عنوان مرکز سفال و سرامیک در خاورمیانه و حتی دنیا شناخته شده‌است. با توجه به وجود معدن بزرگی از خاک رس مرغوب در لالجین، سفال‌گری مهم‌ترین صنایع دستی این شهر است. بر اساس برخی شواهد به نظر می‌رسد سابقه‌ی سفال‌گری در این شهر به حدود ۸۰۰ سال پیش می‌رسد و سفال‌گری سال‌هاست که جزء منابع اقتصادی اصلی این شهر است.
ابوظبی وابستگی خود به نفت و گاز را کاهش می‌دهد و در عین حال تمرکز خود بر صنعت ارزهای دیجیتال را با هدف تبدیل شدن به قطب پیشرو ارزهای دیجیتال در خاورمیانه افزایش می‌دهد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی باید مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و خودروهای تحت تملک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن‌ماه سال جاری پرداخت کنند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به اواخر هفته گذشته به ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.
زمین لرزه ای به بزرگی 3/8 دهم ریشتر بندرلنگه را لرزاند.
آمار فروش سینمای ایران

«بی همه‌چیز» پرفروش‌ترین گیشه

در آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی شد.
با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (۱۱ دی‌ماه) سکون جو و انباشت آلاینده‌ها سبب کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود.

برنامه تلویزیونی «خندوانه» با اجرای رامید جوان به دلیل شهادت حضرت زهرا (س) این هفته پخش نمی‌شود.
ویتالیک بوترین خالق اتریوم شکست این پروژه را محتمل می‌داند! این در حالی است که تحلیلگران زیادی منتظر شکست دادن بیت کوین توسط اتریوم هستند!
مدیرعامل یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ‌ها و بناهای تاریخی برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی چون «قهرمان»، «خاتون»، «جیران» و ... خبر داد. درحالی‌که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری است.
مهدی طارمی افتخارآفرینی خود در سال ۲۰۲۱ فوتبال اروپا را تکمیل کرد و با ۲۰ گل و ۱۶ پاس گل در دو عنوان بهترین گلزن و پاسور گل لیگ برتر پرتغال در سال ۲۰۲۱ رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
به بهانه حواشی فایل صوتی منتسب به بازیکن تیم ملی؛

کنعانی‌ زادگان در «تله» پرستو

یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خودش نداشت از گذاشتن تله جنسی برای محمد حسین کنعانی زادگان توسط «پرستو» خبر داد!
اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی تاریخ از وزیر میراث فرهنگی خواست تا کمیته ای برای شناسایی و پیگیری قانونی سوداگران فضای مجازی که مبادرت به گنج یابی می کنند با همکاری قوه قضاییه تشکیل شود.

معاون روابط کار وزیر کار با بیان اینکه تا کنون سه جلسه تخصصی کمیته مزد برگزار شده است، گفت: تا اسفند ماه 8 تا 9 جلسه برگزار می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون