تازه‌ترین عناوین

پیش‌بینی نتفلیکس درباره میزان افزایش تعداد مشترکان در سال ۲۰۲۲ باعث کاهش چشمگیر ارزش سهام این غول دنیای سرگرمی شد.






ارسال متن ادبی، مسیج، پیام، اس ام اس و عکس تبریک برای تکریم مقام مادران در روز ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن و روز مادر متداول است.
رییس پلیس راهور:

کارت خودرو تغییر می‌کند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به تغییر کارت‌ خودروها بیان کرد: در کارت های جدید فقط به جای چیپ بارکد وجود دارد.
یک فعال کارگری گفت: کشور ترکیه مثل ما با مشکل تورم شدید روبه رو است ولی آنها برای ۲۰۲۲ دستمزدها را ۵۰ درصد افزایش دادند و حداقل دستمزد کارگر ترکیه ای را ۴۲۵۰ لیر تصویب کردند.
محمد صادق مفتح گفت: اصناف و تشکل‌ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
خوردن جگر مرغ برای کسانی که خیلی سخت کار می‌کنند و استرس دارند، مفید است. مواد مغذی موجود در جگر مرغ، با استرس مبارزه می‌کنند و موجب بهبود وضعیت خواب می‌شود.
معاون عملیات دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از ثبت رکورد تازه در مصرف گاز کشور خبر داد و گفت: هموطنان با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی ما را در مدیریت شرایط یاری کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای چهاردهمین طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این طرح، بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر بندر کنگان در بوشهر را لرزاند.
معاون درمان وزارت بهداشت توصیه‌های پیشگیرانه و درمان کننده طب ایرانی در کووید 19» را به دانشگاه‌ های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
قیمت نفت برنت دریای شمال با ۱ دلار یا ۱.۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۳۸ سنت در هر بشکه رسید.
یکی از انواع مواد غذایی که برای تمامی افراد، بزرگ و کوچک لازم و ضروری است ، لبنیات است با این وجود ایا کره هم به همان اندازه برای انسان به خصوص برای کودکان مفید است؟ ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به فواید کره برای کودکان بپردازیم.
سازمان آگهی های پرسون