تازه‌ترین عناوین

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۲ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۲ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
بانک مرکزی پنجشنبه ۳۰ دی ماه گزارشی از وضعیت اقتصاد کلان کشور در پایان آذر ماه امسال ارائه داد که در آن نرخ تورم را کاهشی و علت آن را کاهش قابل توجه اجاره بهای مسکن اعلام کرد.

کاهش وزن نه تنها با تغییر عادات غذایی، بلکه با افزایش تمرینات ورزشی اتفاق می‌افتد. ورزش منظم، در دستیابی به هدف کاهش وزن بسیار مفید خواهد بود.
یک دستگاه واحد مسکونی حدود ۲۰۰ متر، واقع در منطقه فرشته با عمر بنای ۱۵ سال، با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۳۸ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.
دارندگان آیفون که به‌روزرسانی گوشی خود را متوقف کرده‌اند، ممکن است بخواهند به‌زودی سراغش را بگیرند، چراکه هشدارهایی در این خصوص صادر شده است.
آدمخوار فرانسوی که از مرکز روانی فرار کرد و به یک زن آسیب زد توسط پلیس فرانسه دستگیر شد.
برخی مناطق آزاد با وجود مصوبه هیات وزیران درباره «ممنوعیت تردد خودروهایی با حجم بیش از ۲۵۰۰ سی سی» اقدام به نقض این مصوبه کردند. این نگرانی وجود دارد که این رویه غیرقانونی به سایر مناطق آزاد تسری پیدا کرده و از این پس، شاهد دورهمی خودروهای لوکس و آمریکایی در خیابان های بالای شهر تهران از جمله الهیه و خیابان فرشته باشیم.
یوگای ترمیمی گونه‌ای از ورزش یوگا است که اگرچه به اندازه‌ی سایر انواع یوگا از جمله «آشتانگا» و «یوگای داغ یا بیکرام» چالش‌برانگیز نیست و گاهی اوقات هم ممکن است ورزش خاصی در نظر گرفته نشود، ولی همچنان می‌تواند فواید فراوانی برای سلامتی داشته باشد و جسم و روان شما را تقویت کند.
سازمان آگهی های پرسون