تازه‌ترین عناوین

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

بانوان فردا رایگان سینما می روند

فردا یکشنبه (۳بهمن) به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر سینماهای سراسر کشور برای بانوان رایگان می شود.
معاون فناوری‌های سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: تعداد کل مشمولان مالیات بر خودروهای ۲۷۲ هزار نفر برای ۵۴۷ هزار خودرو در کل کشور هستند که ارسال پیامک را با ارسال برای ۱۵ هزار مشمول آغاز کرده‌ایم و به طور مستمر به این عدد اضافه می‌شود و به زودی برای تمام ۲۷۲ هزار مشمول پیامک ارسال می‌شود.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
سازمان سنجش اعلام کرد: جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا یکشنبه سوم بهمن می‌توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

قیمت بیت کوین در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارز‌های مجازی ۸ درصد ریخت و به زیر ۳۶ هزار دلار سقوط کرد.
آکادمی اسکار فهرستی از ۲۷۶ فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم نود و چهارمین دوره این جوایز سینمایی را منتشر کرد و نام فیلم سینمایی «قهرمان» هم در این لیست بود.

از ساعتی پیش برخی رسانه‌ها به نقل از تلویزیون سعودی، از فوت سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی خبر داده‌اند.
وزارت‌ بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۶۰۹ بیمار مبتلا به اومیکرون در کشور شناسایی شده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها در یک روز ۳۰۳ابتلای جدید افزایش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی فروشان، کافه و قنادی مشهد با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مواد اولیه نسبت به سال گذشته گفت: به طور کلی شیرینی به علت گرانی افسارگسیخته مواد اولیه و هزینه‌های تولید در حال تبدیل شدن به کالای لوکس است.
چند روز قبل زنی به اداره پلیس رفت و گفت به دام مردی شیطان صفت گرفتار شده است که خودش را خریدار لوازم آرایش معرفی کرده است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: بازدید از برج میلاد تهران، همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و تکریم از مقام بالای زن، برای بانوان و مادران گرامی رایگان خواهد بود.
وقتی مرد معتاد پس از مصرف مواد شروع به خاطره‌گویی کرد و از راز مرگ دختری گفت که 21سال پیش در ارتفاعات فیروزکوه به قتل رسیده بود، پلیس وارد ماجرا شد و اسرار این جنایت قدیمی را فاش کرد.
سازمان آگهی های پرسون