تازه‌ترین عناوین

برای آن که از شوهرم طلاق بگیرم فرزندم را در شهرستان رها کردم و برای یافتن شغل مناسب به مشهد آمدم اما گرفتار یک کلاهبردار حرفه‌ای شدم و همه سرمایه و طلاهایم را از دست دادم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افرادی که علائم سرماخوردگی، گلودرد و آبریزش بینی دارند خواست برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.
بر اساس نتایج یک مطالعه، واکسن کوو ایران برکت به ترتیب ۸۷.۱، ۸۶.۴ و ۹۸.۳ درصد در پیشگیری از مرگ، بستری و تست مثبت کرونا مؤثر بوده است.
به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک میان رده جدید از سری گالکسی F با پردازنده اسنپ‌دراگون 750G است. با توجه به شماره مدل SM-E236B که در لیست Geekbench ارائه شده است، این گوشی احتمالا Galaxy F23 5G نامیده می‌شود.
درباره تاثیرات نگرانی بر سلامت عمومی جسم پژوهش های زیادی انجام شده است. اما نتایج یک تحقیق جدید در این خصوص نشان می دهد که اضطراب و نگرانی، می تواند مردان را در سنین پایین دچار بیماری های متابولیکی نظیر دیابت نوع دو نماید.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) : مسافران پیش از سفر به فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره ۵۱۰۰۱ به عنوان اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
سازمان آگهی های پرسون