تازه‌ترین عناوین

امدادگران جمعیت هلال احمر استان تهران طی عملیاتی ۲۶ ساعته جان یک زن کوهنورد را در ارتفاعات شیرپلا نجات دادند.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، در شرایط غالب شدن سویه امیکرون در کشور و روند تصاعدی مبتلایان آن، هفت شهر کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.
با وجود این که حدود یک ماه است که موضوع ورود فاضلاب تصفیه نشده انسانی به منابع تامین آب شرب تهران در بالادست سد ماملو در رودخانه جاجرود در محافل خبری داغ شده است و هفته گذشته نیز به همراه مسئولان محیط زیست استان تهران گزارشی میدانی از این مساله تهیه کرد، اما همچنان شاهد تداوم ورود فاضلاب خام انسانی به رودخانه جاجرود در فاصله 10 تا 15 کیلومتری بالادست سد ماملو هستیم و به نظر می‌رسد تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 پردیس که می‌تواند از این مساله جلوگیری کند، تا پایان سال 1401 طول می‌کشد.
آغاز موج ششم کرونا با شورش اُمیکرون و دوباره روز از نو روزی از نو؛ آمار مبتلایان تصاعدی بالا می‌رود، رنگ‌های قرمز و نارنجی به نقشه کشور بازگشتند و بخش‌های بیمارستانی هم در حال تبدیل شدن به اورژانس‌های تنفسی هستند؛ صحنه شهر اما همه چیز عادی است و کسی نگران تلخی مرگ نیست...

تقریبا ۳۵ درصد از بیماران مبتلا به سرطان پروستات فوت می‌کنند. سرطان ریه و سرطان سینه به ترتیب اولین و دومین رتبه در بیشترین آمار فوتی را در این مرکز دارند.
سازمان زیباسازی شهر تهران لحظاتی پس از سوت پایان بازی ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی شد،«به سفر قطر می‌کنیم » را روی سازه های تبلیغاتی شهر اکران کرد.
مهدی طارمی در دقیقه 48 با فرار از بین مدافعان عراق در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل اول ایران را به ثمر رساند.
چهارمین کارگروه مشترک وزارت صمت و بانک مرکزی به منظور هماهنگی سیاست‌های ارزی و تجاری کشور و هدایت ارز حاصل از صادرات به سمت چرخه تجاری و تولیدی کشور تشکیل شد.
سازمان آگهی های پرسون