تازه‌ترین عناوین

دبیر علمی علوم پایه کنگره فناوری‌های نوین زخم و ترمیم گفت: حدود ۱۳ درصد افراد دنیا چاق هستند و کشور ما رتبه ۶ دنیا را در این زمینه دارد.
رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران، جزئیات قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی‌ براساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از روز یازدهم تا هفدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
نشریه «کیکر» آلمان لحظاتی پیش از توافق نهایی باشگاه بایرلورکوزن با زنیت سن پترزبورگ روسیه برای پایان دادن قرارداد سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.
بر اساس گزارش‌ها قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته و با رسیدن به پایین‌ترین سطح خود از ماه آگوست، از نظر ارزش بازار به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد و برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است سقوط بیشتری نیز داشته باشد.
نرخ دلار امروزدر صرافی‌های بانکی با ۴۷ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۵ هزار و ۴۸ تومان معامله شد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱هزار و ۹۹۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
ما می‌توانیم رابطه‌ای عاشقانه را تجربه کنیم. رابطه‌ای که سرشار از صمیمیت، مهربانی متقابل و تعهد واقعی باشد. اما برای رسیدن به اوج عشق، به تمام مهارت‌های هوش هیجانی نیاز داریم.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری مردی میانسال که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود خبر داد.

معاون عملیات آتش‌ نشانی مشهد از عملیات نفس‌گیر ۸۰ آتش‌نشان مشهدی برای مهار آتش‌سوزی مهیب کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در جاده مشهد به چناران خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر برق کشور تامین است و محدودیت‌هایی که در برخی از صنایع اعمال شده تا دوشنبه ۱۱ بهمن ماه برطرف خواهد شد.
ماموران قلابی در کرج دستگیر شدند. ماموران قلابی با ۲ خودرو سمند و ساینا دست به سرقت می‌زدند. عکس چهره باز ماموران قلابی منتشر شد. ماموران قلابی خود را مامور پلیس معرفی می‌کردند. از مخفیگاه ماموران قلابی اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد.
اپلیکیشن ماسک ضمن هشدار به افزایش مبتلایان نوشت: یکی از تجربیات ناموفق در موج‌های قبلی کرونا به تعویق انداختن وضع محدودیت‌های جدی بود تا جایی که عملا کار از کار گذشته بود.
فرش دستباف ایران از زمان‌های بسیار دور شهره جهان بوده است. در افسانه‌ها و داستان‌ها هر جا سخن از ثروت و مِکنَت یا حسن سلیقه بوده یک فرش ایرانی در آن می‌درخشیده است.
سازمان آگهی های پرسون