واکنش نماینده مجلس به هک صداوسیما

نماینده مجلس گفت: منافقین هر از چند گاهی با یکسری اقدامات خرابکارانه به دنبال آن هستند که بگویند ما هنوز زنده هستیم و وجود داریم، در حالی که با این اقدامات، نمی‌توانند ابراز وجود کنند.
تصویر واکنش نماینده مجلس به هک صداوسیما

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین عددی نیستند و صرفا ابزار دست بیگانگان هستند و از سوی آنان تأمین مالی می‌شوند.

اسماعیل کوثری، در واکنش به هک صدا و سیما و پخش تصاویر و شعار‌های سرکرده منافقین، اظهار داشت: معاندین نظام و منافقین تصور می‌کنند با این اقدامات خود می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و یا آنکه باعث خوشحالی طرفداران خود شوند، اما باید بدانند که با این اقدامات، نزد ملت ایران روز به روز منفورتر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های منافقین بسیار شدید و وحشی‌گری‌های آنان از جنایتکارانی، چون صدام هم بدتر است، متذکر شد: در کارنامه منافقین جز خیانت و قتل عام چیزی دیده نمی‌شود.

کوثری ادامه داد: منافقین در ابتدا ادعا داشتند که طرفدار خلق هستند و به همین دلیل نام گروه خود را سازمان مجاهدین خلق گذاشتند، اما در عمل به مردم ایران خیانت کردند، دست در دست دشمنان ایران و اسلام گذاشتند، با صدام و سردمداران کشور‌های استکباری یکی و همراه شدند و اقدامات جنایتکارانه زیادی را از خود به جا گذاشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گروهک منافقین به دنبال آن بودند که با این اقدامات خود ملت ایران را از پا دربیاورند، اما مردم ما به علت ایستادگی و شناخت عمیقی که از این جنایتکاران و خائنان داشتند، هیچ گاه در مقابل‌شان کوتاه نیامدند. منافقین از وحشی‌گری و خرابکاری دست برنمی‌دارند و هنوز سرشان در آخور بیگانگان است و از سوی آنان تأمین مالی می‌شوند.

کوثری ادامه داد: منافقین هر از چند گاهی با یکسری اقدامات خرابکارانه به دنبال آن هستند که بگویند ما هنوز زنده هستیم و وجود داریم، در حالی که با این اقدامات، نمی‌توانند ابراز وجود کنند. استکبار جهانی هم به منافقین کمک می‌کنند تا مطرح شوند، اما منافقین و اربابان شان باید به این مسئله واقف باشند که روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر می‌شود.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه منافقین عددی نیستند و صرفاً ابزار دست بیگانگان هستند، گفت: منافقین آنقدر بدبخت هستند که همیشه از شهری به شهر و از کشوری به کشور دیگر می‌روند و همیشه آواره هستند. آنان باید بدانند که بابت اقدام اخیر خود، به موقع پاسخ قاطع و ضربه محکمی از ایران دریافت می‌کنند و کاری خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.

منبع: مهر

382154