تازه‌ترین عناوین

دکتر مریم جوادپور، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز دوشنبه هفته جاری پس از مواجهه با گله‌ای از سگ‌های ولگرد، در حالی که تلاش می‌کرد از آن‌ها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵هزار و ۷۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۵۰ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ثبت جهانی تپه هگمتانه (منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان) در سال جاری انجام می‌شود.
داشتن روابط اجتماعی قوی نفش مهمی در روابط شخصی و شغلی شما ایفا می کند و به شما توانایی حضور در جمع دیگران و لذت بردن از معاشرت با افراد دیگر را می دهد. اگر درون گرا و منزوی باشید نمی توانید با افراد جدید آشنا شوید و با آنها گفتگو کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید اجتماعی تر می شوید و تعامل داشتن با افراد جدید برایتان آسان تر می شود.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره کمین کلاهبرداران مجازی و ارسال پیامک‌های جعلی سامانه ثنا هشدار داد.
با گسترش فعالیت‌های ارز دیجیتال، باشگاه‌های ورزشی نیز وارد این عرصه شده و برای جذب هواداران خود به سرمایه‌گذاری در این حوزه، به دنبال درآمدزایی از شیوه‌ای نوین بوده و باشگاه‌های بزرگی در سطح جهان از جمله پاری‌سن‌ژرمن، آث میلان، آ اس رم و … در این حوزه فعالیت دارند.
با وجود خوبی ها و تفریحاتی که فصل تابستان به دنبال دارد، مواردی دیگری نیز وجود دارند که از جمله خصوصیات جانبی این فصل سال هستند مانند رطوبت بالا، هوای شرجی، آفتاب سوختگی و در نهایت کمترین محبوب همه ما؛ هجوم حشرات خانگی. در ادامه شما را به روش های از بین بردن چند نوع حشره آشنا می کنیم.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره مراکز درمانی که طرف قرارداد آموزش و پرورش هستند، گفت: فرهنگیان می‌توانند با ارائه کد ملی از همه تعهدات درمانی رایگانی که در مراکز درمانی طرف قرارداد برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

رییس انستیتو پاستور ایران با اعلام اثربخشی واکسن «پاستوکووک» (تولید مشترک انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا) بر واریانت اُمیکرون کووید ۱۹، گفت: هفته آتی محموله پاستوکووک پلاس تحویل استان‌ها خواهد شد، اما تاکید بر آن شده که منحصرا به افرادی که قبلا واکسن پاستوکووک را دریافت کرده‌اند، تزریق شود.
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
میزان بدهی‌های کوتاه مدت کشور دو میلیارد و ۴۴۷ میلیون دلار و بدهی‌ های بلند مدت ایران نیز شش میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار اعلام شده است.
نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند توانستند طی یک عملیات جستجو و نجات چهار کوهنورد را در شرایط جوی نامناسب نجات داده و به آغوش خانواده باز گردانند.
هر یک از شما در مواجهه با عشق قدیمی‌تان رفتار‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهید. حال تصور کنید که عشق قدیمی‌تان را با عشق جدیدش ببینید. در چنین شرایطی رفتارهایتان متفاوت‌تر نیز می‌توانند باشند.
سازمان آگهی های پرسون