بازداشت ماموران قلابی کرج

ماموران قلابی در کرج دستگیر شدند. ماموران قلابی با ۲ خودرو سمند و ساینا دست به سرقت می‌زدند. عکس چهره باز ماموران قلابی منتشر شد. ماموران قلابی خود را مامور پلیس معرفی می‌کردند. از مخفیگاه ماموران قلابی اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد.
تصویر بازداشت ماموران قلابی کرج

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: با وقوع سرقت‌های سریالی در پوشش مامور قلابی ماموران اداره آگاهی استان البرز وارد عمل شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره آگاهی در تحقیقات میدانی پی بردند، ۳ سارق با استفاده از ۲ خودرو سمند و ساینا در پوشش مامور پلیس از مردم کرج سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان البرز که متوجه شدند صحنه های وقوع جرم به دوربین مداربسته مجهز هستند به بازبینی لحظه به لحظه آنها پرداختند و پلاک خودرو سارقان را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه گفت: ماموران پلیس پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی مقام قضایی راهی مخفیگاه سارقان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند‌

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی های فنی به جرم سرقت در پوشش مامور پلیس اعتراف کردند و آدرس مخفیگاه ۲ مالخر را در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار دادند.

سردار محمدیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان البرز موفق در عملیات های جداگانه ۲ مالخر را دستگیر کردند و موفق به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی چهره متهمان برای شناسایی شکات در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی توسط کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان ادامه دارد.

منبع: رکنا

382385