تازه‌ترین عناوین

حوادث رکنا: مدیرباغ وحش ارم با اشاره به آخرین وضعیت «ماوی» گفت: «ماوی» دچار بیماری عفونی خشک شده است و وضعیت ثابتی ندارد.
هافبک میانی آبی پوشان علیرغم میل باطنی فرهاد مجیدی از جمله آبی پوشانی است که برای نیم فصل دوم قصد جدایی از این تیم را دارد

به گفته فرمانده انتظامی کرمانشاه، شخصی که از ۲ سال پیش به دنبال قتل یک نفر در کرمانشاه متواری شده بود، در شهر کوزران دستگیر شد.
در حالی که دولت بایدن در مورد افشای جزئیات مربوط به آزادی زندانی های آمریکایی در زندان‌های ایران، محتاطانه اظهارنظر می کندگزارش‌ها حاکی از آن است که میانجی گری قطر ممکن است به توافقی منجر شود که در ازای آزادسازی ۱۰ میلیارد دلار از سرمایه‌های مسدود شده ایران در کره، ژاپن و عراق، این زندانیان آزاد شوند.
قاسم‌آبادِ تکل‌حسن در شهرستان رودبار‌ در جنوب استان کرمان یکی از روستاهایی بوده که با عشق اهالی به سردار دل‌ها چنین نام گرفته و متاسفانه در حادثه سیل اخیر دچار خسارتهای بسیاری شده است. در حالی که خاطره حضور شهید سلیمانی برای کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان هنوز در ذهن‌ها پابرجاست، با گذشت چند هفته از سیل، تا کنون هیچ مسئولی برای بررسی خسارت یا وضعیت سلامت اهالی این روستای مظلوم دیار حاج قاسم مراجعه نداشته است. هنوز داخل خانه‌های کپری پر از گِل و لای است و برای تهیه آب و اندک غذا نیازمند کمک هستند
منبع:تسنیم
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه، ۱۴ بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۷ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۱ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: جمعه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و بارش باران و برف در برخی مناطق خواهیم داشت.
یحیی گل‌محمدی در نیم‌ فصل اول لیگ بیست‌ویکم، عملکرد ضعیفی در جذب بازیکنان مد نظرش داشت و ۵ بازیکنی که با نظر مستقیم او جذب شدند، در ترکیب پرسپولیس درخششی نداشتند.
انگار هرچه گلایه‌ها نسبت به گرانی‌ها بیشتر باشد وضع بدتر خواهد شد. انگار امیدی نیست که قیمت‌های اقلام خوراکی کمی فروکش کند هرروز یک قیمت جدید و شوکی عظیم به مردمی که دیگر نمی‌دانند با این گرانی‌ها چطور زندگی‌شان را بگذرانند.
عیدی کارگران براساس فرمولی که شورای عالی کار مشخص کرده، تعیین می‌شود. این عیدی شامل همه‌ی کارگران از جمله کسانی که یک ماه کارکرد دارند نیز می‌شود.
دبیر اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ها خبر داد و گفت که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک‌های کرونا مطرح نیست.
رییس فدراسیون کشتی ایران در نامه‌ای به رییس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.
سازمان آگهی های پرسون