تازه‌ترین عناوین

خلوت نگه داشتن خانه و اتاق‌ها، استفاده از رنگ‌های روشن، نورانی کردن محیط و همچنین استفاده از گل و گیاهان به شما کمک می‌کنند از فضای کوچک خانه‌تان استفاده بیشتری ببرید و آن را بزرگ‌تر از آنچه که دیده می‌شود به نمایش بگذارید.
در حالی قیمت برنج با یک افزایش بی‌سابقه رو به رو شده که نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خبر داد که قیمت سیب زمینی در میدان کیلویی ۹ تا ۱۵ هزار تومان رسیده است.
باورهای غلط درباره سلامت و زیبایی پوست دهان به دهان می‌چرخند و بین مردم منتقل می‌شوند. بهترین راه برای داشتن پوستی درخشان و سالم این است که به همه باورهای عمومی توجه نکنید و دنبال روش‌هایی باشید که با پوست شما سازگارند.
سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی از مشهد به تهران با موفقیت انجام شد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۹ واحد پولی افزایش و قیمت ۷ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۰ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
تجمع سراسری فرهنگیان در اعتراض به وضعیت معیشت و پایین بودن حقوق‌ها که از چند هفته اخیر در بیشتر شهر‌های کشور شروع شده بود، روز دوشنبه به مجلس رسید تا بهارستان‌نشین‌ها این‌بار گوش شنوای مشکلات صنفی فرهنگیان باشند.
هفته پایانی دی ماه و بر اساس مصوبات ستادملی مقابله با کرونا، دانش آموزان ملزم به حضور در کلاس درس شدند اما شب گذشته و در پی آغاز پیک ششم کرونا با سویه به شدت مُسری اُمیکرون در کشور، تصمیمات جدیدی درباره فعالیت مدارس در تهران اتخاذ شد.
مجله معروف مد «وُگ» پس از انتشار پستی در رسانه‌های اجتماعی که بسیاری از کاربران آن را توهینی به زنان مسلمان آن هم در میانه گسترش اسلام هراسی در فرانسه به‌شمار آورده‌اند مورد انتقاد قرار گرفته است.
وکیل کیوان صمیمی در یک پیام توئیتی از آزادی موقتی او از زندان خبر داد.
با هدف حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ناشی از تحریم‌ های ظالمانه و همچنین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد اسلامی پیش رو، جرایم تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینیِ فاقد بیمه‌ نامه از بیستم بهمن‌ تا دهم اسفند‌ سال جاری به مدت ۲۰ روز بخشیده می شود.
درمان تبخال روش‌های مختلفی دارد. اکثرا تبخال روی لب میزند. اما به سراغ جا‌های دیگری از بدن هم می‌رود. یک روش برای درمان تبخال استفاده از سیر نصف شده است که باید آن را روی تبخال قرار دهید.
مبحثی که به آن خواهیم پرداخت حل مشکل نمایش مخاطبین در واتساپ اندروید و آیفون می باشد. اگر این مشکل برای شما پیش آمده و یا حتی پیش نیامده اما یکی از کاربران همیشگی واتس اپ هستید با ما همراه باشید.
سازمان آگهی های پرسون