تازه‌ترین عناوین

چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، شش فیلم بلند در برج میلاد به عنوان خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.
فریدون جیرانی در اینستاگرام از درگذشت مادر بیژن امکانیان، تهیه‌کننده و بازیگر باسابقه سینمای ایران خبر داد.
مدیر باغ وحش ارم:

«ماوی» تلف شد

مدیر باغ وحش ارم اعلام کرد: به دلیل دشوار بودن درمان بیماری پریتونیت در میان گربه‌سانان، «ماوی» طاقت نیاورد و درمان‌ها نتیجه نداد و این ماده پلنگ تلف شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی افزایش و قیمت ۸ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۳ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
انتشار تصویری از رییس جمهور روسیه با چشمانی بسته در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی چین که از آن به عنوان خوابیدن پوتین تعبیر شد حسابی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.
فرمانده انتظامی فارس از دستگیری قاتل فراری مامور پلیس خبر داد و گفت: مجرم در حین دستگیری دوباره مبادرت به درگیری با چاقو با ماموران پلیس کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با تلاشهای شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه در شیراز دستگیر شد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام حدود ۵۲۰ هزار نفر برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ طی ۵ روز گذشته، اعلام کرد که تنها دو روز تا پایان مهلت نام‌نویسی باقیمانده است.
سازمان آگهی های پرسون