تازه‌ترین عناوین

هرچند ایران توانسته در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌ها، تجارت خود را حفظ کند اما استفاده از جدیدترین فن‌آوری‌های اقتصادی می‌تواند به رشد قابل توجه صادرات نیز منجر شود.
رئیس جمهور السالوادور پیش بینی می‌کند که بیت کوین امسال به قیمت شش رقمی دست نیافتنی برسد در حالی که پذیرش این ارز دیجیتال به عنوان ارز مستقل افزایش یافته است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات فرسش الیگودرز،گفت: نیروهای امداد و نجات به همراه نیروهای ورزش و جوانان به کمک برفکوب توانستند اجساد دو کوهنورد را به محلی امن منتقل کنند.
دیدار معوقه تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.
مقامات یونانی برای دور نگه داشتن پناهجویان از اروپا به ابزارهای وحشیانه‌ای متوسل می‌شوند. پروین یک زن جوان ایرانی در گفتگو با مجله آلمانی اشپیگل از ضرب و شتم و کتک خوردن با چماق‌های چوبی سخن گفته و از بدرفتاری مرزبانان یونانی به سازمان ملل شکایت کرده است.
استفاده از ربات‌های انسان نما برای آموزش دانشجویان پزشکی، در دانشکده‌های پزشکی موضوع جدیدی نیست، اما استفاده از یک ربات تخصصی که برای بررسی آسیب‌های مغزی طراحی شده است، کاملا تازگی دارد.
انجمن صنفی مدیران رسانه، طی بیانیه‌ای، اعتراض خود را به قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، مبنی بر مشمول‌ مالیات شدن تبلیغات و آگهی‌ها در روزنامه‌ها و نشریات (‌کاغذی و الکترونیکی) ابراز و مراتب را برای بررسی، رسیدگی و اصلاح، به رییس مجلس اعلام کردند.

مقامات بیمارستانی در شهر لایدن هلند تایید کرده‌اند که یک پزشک متخصص هلندی شاغل در این بیمارستان از اسپرم خود برای لقاح مصنوعی و باردار کردن ۲۱ زن استفاده کرده است.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان این استان صورت نگرفته است، گفت: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، مسئولان صدای تانکرهای آبرسانی به شهرکرد را بشنوند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان ۳ نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در منطقه آسپیچ آن شهرستان دستگیر شدند.
سازمان آگهی های پرسون