بهترین روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

تصویر بهترین روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

به گزارش سایت خبری پرسون، استفاده از متدهایی زیبایی همچون میکرو ابرو ، شیدینگ و ... امروزه به طور گسترده ای رواج یافته اند زیرا با استفاده از این روش ها می توان مدت زمان زیادی فرم ابروهای خود تغییر داده و ساختاری زیبای برای آن ها ایجاد نمود. همان گونه که می دانید ابروها از جمله اجزای مهم صورت هر فردی به شمار می روند که رسیدگی به آن ها می تواند بر میزان زیبایی صورت افزوده و شرایطی مناسب و مطلوب را برای شما رقم بزند. طبق ساختاری که برای صورت انسان ها در نظر گرفته شده است هر گونه حرکت صورت همچون اخم ، تعجب و یا لبخند زدن با استفاده از ابروها انجام می پذیرند و این امر نشان دهنده اهمیت بالای این بخش از صورت می باشد.

آرایش ابرو همواره از دغدغه های مهم خانم ها بوده است تا به این طریق بتوانند به ابروهای خود حالت های خاصی داده و شکل و شمایلی زیبا را برای آن ها رقم بزنند. استفاده از مواد آرایشی به راحتی می تواند نیازمندی های خانم ها براورده سازد زیرا این مواد موقتی بوده و پس از شستشو از بین می روند. به منظور برطرف نمودن این دسته از مشکلات روش های دائمی خاصی که به آن میکروپیگمنتیشن گفته می شود به وجود آمده اند که به واسطه آن ها می توان به صورت دائمی ابروهای خود حالت دهی نموده و از زیبایی ان ها نهایت لذت را برد. در ادامه این نوشتار به بررسی چند نمونه از روش های آرایش دائمی ابروها خواهیم پرداخت و از شما می خواهیم تا انتها ما را همراهی کنید.

انواع مختلف میکروپیگمنتیشن ابرو

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به معرفی انواع مختلف روش های آرایش دائمی ابروها پرداخته و در این راستا اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. از مهم ترین راهکارهای زیباسازی دائمی ابروها می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام ویزگی های خاص خود را دارند.

  • میکرو ابرو
  • میکرو شیدینگ

میکروبلیدینگ یا میکرو ابرو

به عنوان اولین روش قصد داریم تا به تشریح ساختار و چگونگی انجام میکروبلیدینگ یا میکرو ابرو پرداخته و به شما کمک کنیم تا با میزان اطلاعات بیشتری این متد زیبایی را مورد استفاده قرار دهید. میکروبلیدینگ از روش های پرطرفدار برای زیباسازی ابروها به شمار می رود که امروزه به طور گسترده ای توسط مردم سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار بی نظیر این متد زیبایی موجب شده است تا در انتها با ابروهایی کاملا طبیعی و زیبا مواجه شده و از نتیجه کار خود نهایت لذت را ببرید. این روش نواحی خالی ابرو را با استفاده از ابزارهای خاصی پر نموده و به این طریق موجب ایجاد نمایی زیبا و حجیم برای ابروهای شما خواهد شد.

همان گونه که بیان نمودیم عمل پر نمودن نواحی خالی ابرو با استفاده از دستگاه ها و ابزارهای خاص میکروبلیدینگ ابرو انجام می شوند. این دستگاه ها خطوط بسیار ظریفی را بر روی سطح ابروهای شما ایجاد نموده سپس این خطوط را با استفاده از رنگدانه های خاصی پر می کنند. میکرو ابرو از نظر ماندگاری نیز فوق العاده بوده و می توانید حدود 12 تا 18 ماه از این روش دائمی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است این میزان دوام به عوامل مختلفی همچون میزان چربی پوست و کیفیت مواد به کار رفته نیز بستگی دارد.

شیدینگ ابرو یا میکروشیدینگ

شیدینگ ابرو را با نام سایه ابرو نیز می شناسند. در روش های دیگر آرایش دائمی ابروها ابتدا کادر خاصی برای پر نمودن نواحی خالی دور تا دور ابرو کشیده می شوند اما این موضوع برای شیدینگ ابرو یا میکروشیدینگ نیز صدق نمی کند. در این روش برخلاف دیگر نمونه های آرایش دائمی ابروها کادری اطراف ابرو مشاهده نمی گردد و براساس تکنیک های خاصی نواحی خالی ابروهای شما را پر می کنند.

تکنیک شیدینگ ابرو همچون سایه گذاری عمل نموده و در انتها نتیجه آن نیز همچون میکروبلیدینگ طبیعی است. شما به واسطه این متد زیبایی می توانید ابروهای خود را مرتب نموده و ظاهری بسیار زیبا را برای آن ها رقم بزنید. در راستای میزان ماندگاری این روش نیز باید بگوییم حدود 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته و می تواند شرایط مطلوبی را برای شما رقم بزند.

مزیت های بارز آرایش دائمی ابرو

حال که با روش های خاصی از ارایش ابروها همچون میکروبلیدینگ ، شیدینگ و میکروپیگمنتیشن آشنا شدید لازم است بدانید این روش ها مزیت های خاصی برای شما به همراه دارند که از مهم ترین ان ها می توان موارد زیر را نام برد.

  • زیبایی بیشتر ابروها
  • ماندگاری بالا و صرفه جویی نمودن در زمان و هزینه
  • دوری نمودن از مواد آرایشی
  • تنظیم نمودن فرم و تقارن ابروها
  • هدر نرفتن وقت برای انجام آرایش های موقتی ابرو

383065