تازه‌ترین عناوین

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش سقف وام پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

ترفند های واتساپ میتواند بسیار جذاب باشد چرا که اپلیکیشن واتساپ یا واتس اپ (WhatsApp) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان موجود محسوب می‌شود. اما این برنامه شامل قابلیت‌های و ترفندهای خاصی می‌شود که اغلب کاربران از آن‌ها مطلع نیستند.
رکوردشکنی قیمت برنج ایرانی و افزایش نرخ برنج خارجی در بازار مصرف موجب شد، ستاد تنظیم بازار، پس از چند ماه تأخیر و تعلل، به عرضه نامحدود برنج هندی و تایلندی در بازار مصرف رأی دهد.
رایان ۵ ساله روز سه‌شنبه هفته گذشته، کمی دور از خانه‌اش در روستایی در مراکش به درون چاهی ۳۲ متری افتاد.
تهران- ایرنا- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۵ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۵ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
رئیس اداره کنترل و مقابله با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، وزارت بهداشت گفت: اکنون شهرداری‌ها با این معضل مواجه هستند که منابع کافی برای جمع‌آوری و نگهداری سگ‌ها ندارند و باید دراین زمینه فکر شود.
در ستون فقرات بدن انسان بین مهره های کمری استخوانی بالشتک ها یا صفحاتی از جنس غضروف قرار دارند که به آنها دیسک گفته می‌شود و واضحا در کمر به آنها دیسک کمر گفته می شود.
پژوهشگران ایرانی در مطالعه‌ای بر روی عصاره‌ی به‌لیمو دریافتند که عصاره‌ این گیاه می‌تواند به درمان دردهای عصبی یا نوروپاتیک کمک کند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۱۸ شاهین ویلا در حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی آردی مشکوک و ضمن دستگیری دو سارق مامورنما، در بازرسی از خودرو آنها تعدادی البسه و تجهیزات نظامی قلابی کشف کردند.
روزی که برادرم پیشنهاد سرقت از منازل را مطرح کرد، خیلی ترسیدم، اما وقتی برای اولین بار سهم مرا از پول‌های فروش لوازم سرقتی پرداخت کرد دیگر وسوسه شدم.
مدیرکل دفتر پسماند سازمان محیط زیست گفت: در حال حاضر کیسه‌های پلاستیکی در میادین تره‌بار و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود اما بر اساس آیین‌نامه جدید سازمان استفاده از آن‌ها در این مراکز ممنوع می‌شود و مشتریان برای استفاده از پلاستیک باید مالیات بپردازند.
سازمان آگهی های پرسون