تازه‌ترین عناوین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جلسه هماهنگی بین سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان اورژانس کشور برای ارتقا کیفیت خدمات اورژانس هوایی برگزار شد.
وضعیت بارش در هفته های اخیر در کشور نشان می‌دهد که از دوره پر بارش عبور کرده‌ایم، بطوری که تا روز ۲۹ بهمن ماه حداکثر بارش در کشور ۷۴ میلیمتر در حوضه آبریز دریای خزر به ثبت رسیده است.
حساب توئیتر SHIBBURN داده‌هایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۹ میلیون توکن شیبا برای همیشه از گردش خارج شده است.
حبیب‌الله صحرانورد که 20 آذرماه دچار سکته مغزی شد و مدتی در کمای مصنوعی ماند، صبح یک‌شنبه 17 بهمن ماه از دنیا رفت.
بازار سرمایه امروز برخلاف انتظار به ایستگاه یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد سقوط کرد.
برای خیلی از مردم پیش می‌آید که صبح‌ها انرژی کافی نداشته باشند و بخواهند تا ساعت‌ها در رخت‌خواب بمانند. آن‌ها همیشه بارها ساعت گوشی خود را خاموش می‌کنند، بالش خود را پشت‌ورو می‌کنند، سرشان را روی قسمت خنک‌تر می‌گذارند و همچنان به خوابیدن ادامه می‌دهند. این کار تأثیر منفی بسیاری روی زندگی می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد به‌خوبی کارهای روزمره را انجام دهید.
روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۵۴۲۹ تن به کرونا مبتلا شده و ۸۵ تن نیز جان باختند.

گفته شده علت توقیف رکنا، انتشار فیلم بریدن سر زن ۱۷ساله در خوزستان میباشد.
کنترل کردن ذهن حرکت بعدی «ایلان ماسک» کارآفرین و مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا خواهد بود او برای دستیابی به این هدف به دنبال داوطلبان انسانی است.
در واکنش به لغو تحریم ها:

سکه 550 هزار تومان سقوط کرد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: از روز گذشته تا به امروز قیمت سکه تا ۵۵٠ هزار تومان و هر گرم طلا تا ۴۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است و این واکنش بازار طلا به رفع برخی از تحریم‌های هسته‌ای بوده است.
تیم کاردانو مدت کوتاهی پس از اعلام بهبود عملکرد و انتشار نقشه راه خود برای سال ۲۰۲۲، اکنون در مرحله باشو (Basho) قرار دارد؛ مرحله‌ای که در آن، دیگر مقیاس‌پذیری را به صورت «یک میلیون تراکنش در ثانیه (TPS)» تعریف نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون در سال آینده سرپرست خانوارهایی که یارانه آن ها قطع شده می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی وزارت تعاون تقاضای خود را ثبت کنند تا در صورت بررسی به آنها پرداخت شود
همه می‌دانیم که ضعف در برنامه ریزی و مدیریت زمان، می‌تواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند؛ البته گاهی هم به اشتباه، چالش‌ها و مسائل دیگر خود را به ضعف در مدیریت زمان نسبت می‌دهیم.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: حجت‌الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش عزل و در چند روز آینده امام جمعه جدید این شهرستان معرفی می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون