بهترین عرقیات برای کاهش قند خون

کدام یک از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون مفید هستند؟ عرقیات گیاهی بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام نقش مفیدی را در بدن، بر عهده خواهند داشت.
تصویر بهترین عرقیات برای کاهش قند خون

به گزارش سایت خبری پرسون، ازجمله بیماری‌هایی که بسیاری از افراد را درگیر خود نموده است، بیماری دیابت است. این بیماری به سبب افزایش قند خون در بدن افراد پدید می‌آید. اما آیا می‌دانید که با استفاده از برخی نسخه‌های مفید گیاهی می‌توان اقدامات موثری برای کاهش قند خون انجام داد؟ همراه ما باشید تا عرقیات پایین آورنده قند خون را بشناسید.

عرق زرشک

این عرق از طبع سرد و همچنین طعم ترشی برخوردار است. از این رو تاثیر بسزایی بر روی کاهش قند خون افراد خواهد داشت. با استفاده به‌صورت روزانه از این عرق، افراد دچار تشنگی شده و از این رو می‌توان شاهد کاهش قند خون در افراد دیابتی بود. همچنین تصفیه خون و درمان فشارخون بالا نیز از دیگر فواید بهره‌برداری از این عرق بی‌نظیر، است.

از این عرق برای کاهش قند خون، باید به‌صورت روزانه دو فنجان (یک فنجان صبح و یک فنجان عصر) استفاده کرده و شاهد تاثیرات حیرت‌انگیز آن باشید.

عرق گشنیز از عرقیات پایین آورنده قند خون

یکی از مهم‌ترین سبزی‌های شناخته‌شده برای کاهش قند خون در بدن، سبزی گشنیز و یا تخم گشنیز است. تحریک ترشح انسولین در بدن به‌وسیله این گیاه، به‌راحتی انجام می‌پذیرد. لذا عرق گشنیز می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی کاهش قند خون افراد مبتلابه دیابت، داشته باشد. همچنین این گیاه از طبع سرد و خشک برخوردار بوده و از این رو یک گیاه ادرارآور نیز شناخته‌شده است. همان‌طور که می‌دانید یکی از عوامل کاهش قند خون در بدن، افزایش ادرار است.

عرق باباآدم از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون

از دیگر گیاهان تاثیر‌گذار بر روی کاهش قند خون می‌توان به گیاه ریشه باباآدم اشاره نمود. این گیاه با برخورداری از اثرات ضد دیابتی، سبب افزایش سطح انسولین و درنتیجه کاهش قند خون در بدن افراد خواهند شد. عرق باباآدم علاوه بر کاهش قند خون در بدن، مزایای فوق‌العاده‌ای را نیز برای بدن به همراه خواهد داشت.

میزان مصرف این عرق برای کاهش قند خون در افراد دیابتی، به‌صورت روزانه، صبح و ناشتا است. همچنین در برخی از موارد نیز استفاده از این عرق به‌صورت ناشتا در صبح و عصر بسیار پیشنهادشده است. درصورتی‌که از این عرق به‌طور مداوم استفاده گردد، حتما شاهد کنترل دیابت و کاهش سطح قند خون در بدن خواهید بود.

عرق برگ گردو از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون

یکی از بهترین و مهم‌ترین انواع عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون، عرق برگ گردو است. این عرق با برخورداری از مزایایی مانند: افزایش انسولین در خون و همچنین کاهش غلظت هموگلوبین و فعالیت آنزیم‌های دخیل در گلوکونئوژنز سبب کاهش قند خون در بدن و همچنین کنترل سطح آن در بدن افراد دیابتی خواهد شد.

برای تاثیر گذاری مطلوب این عرق بر روی بدن، می‌توان دو،سوم استکان قبل از صبحانه و همچنین قبل از شام استفاده نمود. این محصول علاوه بر تاثیر گذاری فوق‌العاده بر روی کاهش قند خون، مزایای بی‌نظیری را نیز برای بدن در بر خواهد داشت.

383547