تازه‌ترین عناوین

دادستان عمومی و انقلاب قم، از رسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری و حیف و میل اموال به میزان تقریبی ۳۰ میلیارد تومان از بیش از ۴۰ نفر در حوزه سرمایه گذاری تولید و تجارت طلا خبر داد.
علی نصیری در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با اشاره به وضعیت شیوع امیکرن در کشور و شهر تهران ، میزان ابتلا و بستری ناشی از این بیماری بر تمرکز روی این موضوع تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری مصوبات ستاد به منظور اجرای کامل آنها از اهمیت برخوردار است و باید چالش‌های موجود را به سرعت برطرف کرد.
رئیس مجمع فعالان اقتصادی می‌گوید تصویب نشدن طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در مجلس می‌تواند مشکل ساز شود.
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: هنوز به قله پیک نرسیده ایم و به نظر می‌رسد تا حدود ۲ هفته دیگر به قله این موج برسیم و متاسفانه هم موارد ابتلا و هم موارد فوت ناشی از این بیماری رو به بالا است.
سرهنگ دوم علی‌محمد رجبی گفت: در ماه‌های اخیر شاهد دریافت گزارش‌های قابل‌توجهی از هم‌وطنان به خاطر سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبرداری‌های صورت گرفته از طریق پیامک هستیم که عنوان سامانه ثنا به‌ دفعات در آن‌ها دیده می‌شود.
نتایج مطالعه‌ای که در آلمان انجام شده، نشان می‌دهد بدن بعد از سه مرتبه قرار گرفتن در برابر ویروس کرونا آنتی‌بادی خنثی‌کننده علیه اومیکرون تولید می‌کند و نکته جالب توجه توانایی آنتی‌بادی‌ها برای اتصال به ویروس و در نتیجه خنثی کردن آن بود.
رییس اتحادیه بنکداران اعتقاد دارد فقط در شرایطی طرح توزیع هوشمند اثرگذار است که ادامه دار باشد؛ وگرنه در مدت محدود تاثیری برگران‌فروشی برنج در بازار ندارد.
کدام یک از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون مفید هستند؟ عرقیات گیاهی بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام نقش مفیدی را در بدن، بر عهده خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت توسعه و آموزش بورس گفت: گام اول در راستای تشکیل یک تشکل از مدرسان بازار سرمایه است که در آینده این تشکل مسئول پایش، رسیدگی به تخلفات خواهد بود.
در برخی از شرایط، وقتی زن مهریه‌اش را مطالبه کرده و مرد ملزم به پرداخت آن می‌شود، قانون مهریه را نصف می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون