تازه‌ترین عناوین

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در نامه‌ای که روز جمعه به گروهی از سناتورها ارسال شد، اشاره کرد که استخراج کنندگان و استیکرهای کریپتو و برنامه‌نویسان لازم نیست که مانند صرافی‌ها گزارش مالیاتی ارائه کنند.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۲۳ بهمن‌ماه)آسمان نیمه‌ابری و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد و از امشب کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
بی‌انگیزه‌شدن اتفاقی کاملا طبیعی است. واکنشتان به این بی‌انگیزگی هم اهمیت بسیار زیادی دارد. با خودتان مهربان باشید و راهبردهایی را به کار بگیرید که انگیزه شما را افزایش می‌دهند و در صورت نیاز، از دیگران کمک بخواهید.
در اولین روز جشنواره موسیقی فجر وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در تالار وحدت، به تماشای اجرای ارکستر سمفونیک تهران نشست.
یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی صورت داشته باشد، ابروها هستند. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها ابروها را بالا کشید.
مراسم قرعه کشی مرحله سی و یکم فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۲۳ بهمن‌ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
خرید قیمه سیب‌زمینی اقدام لاکچری محسوب می‌شود، چون برخی از رستوران‌های تهران ۵۰۰ گرم از این خورشت را به قیمت ۱۰۰ هزار تومان دست مشتری می‌دهند. همه چیز زیر سر افزایش قیمت گوشت و سیب‌زمینی است. برنج هم در روز‌های گذشته دست کمی از آن‌ها نداشته
در سالروز میلاد امام جوادالائمه (ع)؛

حرم مطهر رضوی نورباران شد

صحن‌ها و رواق‌های بارگاه منور رضوی از مدت‌ها قبل به واسطه این میلاد سراسر نور، تزئین و گل‌آرایی شده است و نوای مولودی خوانی در صحن‌ها و رواق‌های این بارگاه منور طنین انداز شده است.

سازمان آگهی های پرسون