متهمان قتل فراری از تایباد در مشهد به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد اعلام کرد که متهمان به قتل که از تایباد متواری شده بودند، در مشهد دستگیر شدند.
تصویر متهمان قتل فراری از تایباد در مشهد به دام افتادند

به گزارش سایت خبری پرسون،سرهنگ امیر امیراحمدی فرمانده انتظامی شهرستان تایباداعلام کرد که در ۱۸ بهمن ماه سال جاری در پی نزاع و درگیری بین چند نفر، یک جوان ۲۶ ساله به قتل رسید و قاتلان از صحنه متواری شدند و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات این فرماندهی قاتلان فراری که پس از ارتکاب به قتل به سمت مشهد متواری شده بودند شامگاه گذشته در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ امیراحمدی با اشاره به شرح واقعه بیان کرد: در این حادثه چهار نفر پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شدند و در نتیجه یکی از آنان بر اثر ضربات وارده با سلاح سرد قمه و چاقو به عضلات گردن فوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده و میدانی موفق شدند محل اختفای متهمان به قتل را که دائم در حال تغییر بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی قاتلان فراری را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد با تاکید بر سابقه چندین فقره نزاع دسته جمعی در پرونده متهمان فراری، مطرح کرد: متهمان به قتل در اعترافات و بازجویی‌های انجام شده اختلافات خانوادگی را علت قتل معرفی کردند. با تشکیل پرونده متهم و هم‌دستش روانه دادسرا شدند.

منبع :ایسنا

384517