تازه‌ترین عناوین

سریال‌های مختلفی طی این سال‌ها با فضای داستانی مرتبط با دهه ۶۰ ساخته و روانه آنتن شده است و نوستالژی‌هایی که هنوز مخاطب دارد.
موارد ذکرشده، روش‌های طبیعی جهت کمک به افزایش قدرت باروری زنان می‌باشد؛ اما در صورتی که با رعایت این نکات زوجین همچنان با مشکل ناباروری مواجه باشند، می‌بایست با صلاحدید پزشک متخصص از راه‌های کمک‌باروری استفاده نمایند.
کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مقطع دکتری (Ph.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سه‌شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش پراکنده برف دربرخی استان‌ها و افزایش شدت بارش‌ها از یکشنبه (اول اسفندماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد خبر داد.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد103 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
در پی بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل طی روزهای اخیر، تاکنون دست‌کم ۱۰۵ نفر در ایالت ریودوژانیروی برزیل جان خود را از دست داده‌اند.
در میان گروه‌های سنی جوان تر، اضطراب و افسردگی در افرادی که آزمایش کووید-۱۹ مثبت داشتند در مقایسه با افرادی که نتیجه آزمایش‌شان منفی بود بدون توجه به وضعیت بستری‌شان در بیمارستان شایع‌تر بوده است.
سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو بازیکن استقلالی هستند که به دلیل نرفتن به سربازی، اخیرا باشگاه را با مشگل مواجه کرده بود. استقلال با پیگیری سربازی این دو بازیکن توانسته است که آن را به تعویق بیاندازد. این عملکرد، برخی را به واکنش نشان دادن وادار کرده است. در ادامه بخوانید.
مدیر موزه عروسک‌های ملل گفت: در توافقی با مدیران شهرداری تهران قرار شد "فعلا" حکم تخلیه ملک موزه متوقف شود و موزه تا "اطلاع ثانوی" در مکان کنونی به فعالیت خود ادامه دهد تا حمایت‌ها و اقدامات قانونی لازم تعیین و تصویب شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده و بارش شدید برف ، باران و تگرگ و وزش باد در این استان هشدار داد.
کنسرت امیرتتلو که قرار بود اول فروردین در استامبول برگزار شود به دلیل فروش محدود از ۳هزار نفر ظرفیت موجود به درخواست تتلو لغو شد.
طی حکمی از سوی معاون اجرایی سازمان بورس، "علی ایلخانی" به عنوان سرپرست مدیریت فن‌آوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
مدیرعامل بیمه دانا:

از تشریفات تبریک خودداری کنید

توجه به اصل صرفه‌جویی و نصب نکردن پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات، نهادها و شهروندان نخستین درخواست مدیرعامل بیمه دانا است.
افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.
به صراحت و با صدای بلند باید گفت گذشت روزگاری که برخی کشورهای غربی برای حضور در کشورهای جهان سوم، حق توحش می گرفتند و امروز نیز چینی ها که تازه به دوران رسیده اند، چنین حقی ندارند. اگر بنا به همکاری است، صرفا باید بر اساس احترام و منافع متقابل باشد و لاغیر.
مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودروسازی با هدف ارتقاء کیفیت خودرو و پاسخ به انتظارات به حق مردم، از سال آینده تولید اقتصادی دو محصول کوییک و شاهین را دنبال خواهد کرد و در این راستا از همکاری مشترک با گروه صنعتی ایران خودرو در تولید قطعات خودرو استقبال می کنیم.
متوسط قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در ادامه روند افزایشی خود به ۱۶۲ هزار و ۹۲۵ تومان رسید که بدین ترتیب زوجین تهرانی برای دریافت امتیاز وام ۴۸۰ میلیون تومانی باید ۷۸ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان هزینه کنند و در واقع یک ششم از مبلغ وام را برای خرید اوراق اختصاص دهند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، ۸۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت شده و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هم در دست اقدام برای پرداخت است.
سازمان آگهی های پرسون