تازه‌ترین عناوین

دانشمندان ناسا می‌گویند طی فوران آتشفشان "تونگا" بیشترین توده خاکستری که تا به حال ماهواره‌ها به ثبت رسانده‌اند به بیرون پرتاب شده است.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش ترافیک و رفاه آنها، با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می‌شود.
مدت زمان ماندگاری واکسن آسترازنکا به مدت ۶ ماه، جانسون اند جانسون به مدت دو سال در زمان انجماد، واکسن فایزر به مدت ۹ ماه و در مورد واکسن مدرنا هفت ماه است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در آقابابا به پایگاه اورژانس این منطقه اعلام شد، کارشناسان پایگاه آقابابا برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند.
حتی پس از اومیکرون خفیف نیز ممکن است فرد دچار علایم کووید طولانی شود. احساس خستگی، تنگی نفس، اضطراب، سردرد و اختلال مه مغزی که باعث فراموشی، پریشانی فکر و عدم تمرکز می‌شود از جمله متداول ترین علایم کووید طولانی به شمار می روند.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۱۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.
سعید مقیسه به سمت «معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» منصوب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: مرد ۵۲ ساله ای در یکی از روستاهای شهرستان هلیلان پس از به قتل رساندن عروس ۲۲ ساله‌اش، با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.

به‌ منظور کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، از ابتدای اسفندماه دریافت وجه نقد در باجه‌های فروش بلیت مترو ممنوع است و ارائه بلیت صرفاً با کارت بانکی انجام خواهد شد.

سازمان آگهی های پرسون