تازه‌ترین عناوین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در بیشتر نقاط کشور و کاهش دما تا ۱۰ درجه سانتیگراد در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
وزارت آموزش و پرورش آخرین آمار از واکسیناسیون در نظام آموزشی کشور (برمبنای سامانه سیب وزارت بهداشت) را اعلام کرد که بر اساس آن تا کنون ۸۶ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دز اول واکسن کرونا و ۷۶ درصد دز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.
وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران فوت شده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران - نوشت: شعبه ۲ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان غربی در پرونده اتوبوس خبرنگاران به‌درستی حدوث اختلاف در صلاحیت را نپذیرفت و پرونده را اعاده کرد.
مذاکرات احیای برجام در هتل کوبورگ وین همچنان پرفشار در جریان است و ظرفین برجام مجدانه در تلاشند تا هر چه زودتر فضا را برای ایجاد و اعلام توافق آماده کنند. موید این نکته نیز اظهارات همه طرف‌های مذاکره کننده در وین است که جملگی با خوشبینی در رسیدن به توافق از پیشرفت مذاکرات و مرحله نهایی صحبت می‌کنند.
دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزشی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
یکی از چهره‌های بزرگ و مهم در عرصه بیت‌کوین، کسی که در سن ۱۸ سالگی به جوانترین میلیونر بیت کوین تبدیل شد. بنا بر بیانات وی، معلم مقطع دبیرستانش به او گفت که هیچ وقت موفق نخواهد شد.”

بنابر اعلام وب سایت ردیابی نفتکش‌ها، تنکر ترکرز که لحظاتی پیش منتشر شد، یک نفتکش ایرانی که بیمه نشده و از پرچم کشورهای دیگر استفاده می‌کرد دیروز دچار حریق شد.


شرکت "نورثروپ گرامن" و "ناسا" قرار است امروز فضاپیمای باری "سیگنوس" سوار بر موشک "آنتارس" را طی هفدهمین ماموریت خدماتی تجاری تامین مجدد نورثروپ گرامن از مرکز پرواز "ولوپس" به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کنند.
بیمه‌های مختلف درمانی خیال افراد را بابت هزینه‌های سرسام‌آور خدمات پزشکی تا حدودی راحت می‌کنند. وجود بیمه یکی از اساسی‌ترین نیازهای اعضای خانواده در جامعه امروز است. بیمه تکمیلی به شما کمک می‌کند تا مشکلات پزشکی را بدون ترس از فاکتور نهایی پرداخت، درمان کنید. آیا همه اعضای خانواده را می‌توان بیمه کرد؟ شرایط سنی بیمه تکمیلی چگونه است؟
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم اسفندماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون