تازه‌ترین عناوین

خانواده شهدا، معلولین، جانبازان، دانش‌آموزان و دانشجویان، خبرنگارانی که طرح ترافیک نگیرند، افراد بالای ۶۵ سال دارای کارت منزلت طبق مصوبه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران از کسانی خواهند بود که از تخفیف کارت بلیط مترو بهره‌مند می‌شوند.
افتادگی پلک به فرو افتادن پلک فوقانی در یک یا هر دو چشم اشاره دارد. ممکن است میزان آن کوچک بوده و ممکن است به وضوح، قابل مشاهده باشد. افتادگی پلک می تواند در چشم کودکان و بزرگسالان وجود داشته باشد و معمولا به دلایل مختلفی مانند بالارفتن سن، رخ می دهد.
درخواست اخیر وزیر خارجه مبنی بر صدور «بیانیه سیاسی» از سوی کنگره آمریکا مبنی بر تضمین عدم خروج مجدد از برجام و اجرای تعهدات‌شان؛ این موضوع را از این جهت مطرح شد تا نشان دهد دولت ایالات متحده آمریکا تا چه حد دچار تشتت داخلی هستند. بعضی‌ها معتقدند آمریکایی‌ها با نمایش اختلافات داخلی از زیر تعهدات فرار می‌کنند ولی معتقدیم که اختلاف بین کنگره آمریکا و جو بایدن در موضوع برجام، یک اختلاف واقعی است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
این روزها در شرایطی بار دیگر صدای معلمان و اقشار فرهنگی کشور بلند شد که بدون تردید شکل‌گیری سازمان نظام معلمی در کشور به انسجام و اتحاد گروهی فرهنگیان و معلمان در جامعه منجر خواهد شد و او را به انجام کار و مسئولیت خطیرش، دلگرم‌تر خواهد نمود، چون هر یک از معلمان با دریافت پروانه فعالیت از این سازمان، زیر یک چتر گرد هم می‌آیند و این امر باعث اتحاد و مشارکت همه‌جانبه آنان خواهد شد.
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تب‌های شدید و بالا رونده و مقاوم به درمان، تنگی نفس، افزایش ضربان قلب، کاهش تحمل مواد غذایی، اسهال و کاهش میزان اشباع اکسیژن خون از نشانه‌هایی است که بیمار مبتلا به کرونا به سمت شرایط وخیم می‌رود و بیمار نیاز به بررسی و مراقبت دارد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، ۴۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته در نظر گرفته شده است.
پیشنهاد نرخ بلیط مترو در سال ۱۴۰۱ برای تک سفره ۲۵۰۰ تومان، بلیط‌های شهری حومه ۲۸۵۰ تومان، نرخ بلیط هشتگرد ۷۵۰۰ تومان و بلیط فرودگاه امام خمینی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد شد

سازمان آگهی های پرسون