داوران «عصر جدید» چه کسانی هستند؟

پیش تولید فصل سوم «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی آغاز شده است و امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی داوران برنامه هستند.
تصویر داوران «عصر جدید» چه کسانی هستند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، برنامه عصر جدید به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی که پخش آن از 27 بهمن 1397 آغاز شده بود با تغییرات ساختاری در فصل سوم از 27 اسفند 1400 به روی آنتن خواهد رفت.

در مسابقه عصر جدید شرکت کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری و ... شرکت کرده و توسط داوران برنامه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در دو فصل گذشته خانم رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی گروه داوران را تشکیل می‌دادند اما در فصل سوم این ترکیب داوران تغییر کرده و تنها حضور امین حیایی قطعی شده است.

ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی داوران دیگر فصل سوم عصر جدید خواهند بود.

سیدمجید حسینی، امین حیایی، کارن همایون فر و ژاله صامتی داوران برنامه عصر جدید

آشنایی با داوران فصل سوم عصر جدید

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون که از سال 1371 وارد عرصه هنر شده و در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است جایگزین خانم نونهالی در عصر جدید شده است.

این هنرمند که جوایز مختلف سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد پیش از این در برنامه خندوانه نیز مسئولیت انتخاب شرکت کنندگان خنداننده شو برای راهیابی به برنامه را بر عهده داشت.

کارن همایون فر موسیقی دان و آهنگساز مطرح کشورمان که 3 سیمرغ بلورین و 5 تندیس جشن سینما را برای ساخت موسیقی دریافت کرد است. او از هفت سالگی نواختن موسیقی را فرا گرفته و از سال 1373 ساخت موسیقی فیلم را آغاز نموده است.

امین حیایی چهره مطرح بازیگری در سینما و تلویزیون که در دو فصل قبل برنامه عصر جدید نیز به عنوان داور حضور داشت. این هنرمند برای دومین بار در جشنواره فجر 1400 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر شد و افتخاری دیگر در کارنامه هنری خود ثبت نمود.

سید مجید حسینی نویسنده، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای که مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد. او تاکنون سمت مدیر عامل باغ کتاب تهران، مشاور رسانه ای شهردار تهران، مدیریت مجلات همشهری و تدریس در دانشگاه به عنوان استادیار را بر عهده داشته است.

385898