تازه‌ترین عناوین

جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور به تدریج در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و همچنین مناطقی از اصفهان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در مقیاس امواج درونی حوالی"فین" در استان هرمزگان را لرزاند.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در واکنش به خبری درباره عدم اطلاع وزارتخانه از تعداد آمار دقیق گفت: آمار متقن و مورد اعتماد درباره وضعیت واکسیناسیون افراد بستری و فوتی‌ها به سهولت گردآوری نمی‌شود و به پژوهشی عمیق نیاز دارد.
وزیر خارجه اوکراین در پی صدور دستور روسیه برای «عملیات ویژه» در منطقه جداشده دونباس، اعلام کرد جنگ بین روسیه و اوکراین آغاز شده است.
صرع، یک اختلال مغزی است. در این بیماری سلول های عصبی یا نورون‌ها، پیام‌های غیرطبیعی دریافت می کنند؛ در صرع، الگوهای طبیعی فعالیت نورون‌ها مختل و در نتیجه فرد دچار تشنج، گرفتگی عضلانی و از دست دادن هوشیاری می‌شود. در این مطلب گیاهانی را معرفی می‌کنیم که تاثیر بسزایی در کنترل بیماری صرع دارند.
ارزش روز سهام عدالت امروز (چهارشنبه) برای افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند به رقم بیش از ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان رسید.
اگرچه زیرسویه BA.2 در مقایسه با نسخه اصلی امیکرون سرایت بالاتری ندارد، اما نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که باعث بروز بیماری سخت‌تر و شدیدتری می‌شود
مردی خودش را پزشک زیبایی و متخصص پوست و مو جا می‌زد و به تبلیغ در فضای مجازی می‌پرداخت. افراد زیادی به گمان اینکه او و همکارش پزشک هستند به مطب وی می‌رفتند و پزشک قلابی به بهانه تزریق ژل، بوتاکس و... دست به کلاهبرداری می‌زد تا اینکه دستگیر شد.
سازمان آگهی های پرسون