رشیدی:

بازیکنان استقلال از نظر روحی واقعا خوب نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال قبل از کرونا بهتر بازی می‌کرد.
تصویر بازیکنان استقلال از نظر روحی واقعا خوب نیستند

به گزارش سایت خبری پرسون، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: استقلال سه امتیاز بازی را گرفت و این خیلی خوب است اما حقیقتا تیم خوب بازی نمی‌کند. تا هفته دهم که هنوز کرونا به ارودوی استقلال نزده بود، بازی‌های بهتری از استقلال شاهد بودیم اما در چند بازی اخیر واقعا فوتبال زیبایی از استقلال نمی‌بینیم.

وی افزود: استقلال برابر فجرسپاسی از نظر قدرت بدنی بهتر از گذشته بود اما هنوز باید کار کند تا به شرایط ایده‌آل خود از نظر سبک بازی برگردد.

در این دیدار دو دفاع میانی تیم نبودند، در کنار آنها وریا غفوری هم به خاطر مسائلی غایب بود و این شرایط کار را سخت کرده بود.

در این دیدار فرهاد مجیدی سعی کرده بود از بازیکنان جوان به جای غایبان استفاده کند و آنها هم عمکرد خوبی داشتند و نشان دادند که می‌شود روی آنها حساب کرد. استقلال در هفته‌های ابتدایی آرمانی کار می‌کرد اما کرونا کار تیم را به هم زد.

رشیدی در ادامه گفت: بازیکنان استقلال از نظر روحی واقعا خوب نیست.

اگر دقت کنید بازیکی مثل سیاوش یزدانی در یک بازی حرکتی انجام می‌دهد که منجر می‌شود داور با او کار زرد بدهد. واقعا مهم است که تیم از نظر روحی هم شرایط خوبی داشته باشد.

او هچنین گفت: در چند سال گذشته بازیکنانی چون علی کریمی و امید ابراهیمی هافبک‌های استقلال بودند که در امر بازی‌سازی عملکرد بسیار خوبی داشتند اما این روزها هافبک‌های بازی‌ساز خوبی در تیم کار نمی‌کنند.

بازیکنانی مثل کریمی هم در خط هافبک و هم در خط حمله کار می‌کرد که این بازیکن را از دست دادند.

پارسال بازیکنی چون ریگی را داشتند که می‌گفتند با گذشت زمان بهتر می‌شود اما او هم به سپاهان رفت. استقلال نیاز به جذب یکی دو هافبک تراز اول و بازی‌ساز دارد تا بتوانند در امر بازی‌سازی خلاق باشند. اگر تیم در خط هافبک خوب کار کند و هماهنگ‌تر باشد قطعا زیباتر هم بازی خواهد بود.

رشیدی تصریح کرد: اینکه سه امتیازها با بردهای یک بر صفر به دست می‌آید خوب است اما تیم از نظر تاکتیکی حرکتی نمی‌کند. این بردها تیم‌ها به قهرمانی نزدیک می‌کند اما کادر فنی باید به فکر سبک بازی تیم هم باشد تا شاهد بازی‌های زیبایی از استقلال باشیم.

او در پایان درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان شود گفت: الان که تیم در صدر جدول است، شانس اصلی قهرمانی است اما برای قهرمانی باید بتواند این روند را ادامه دهد.

منبع: ایسنا

385957