درگیری خونین در خانی آباد تهران + جزئیات

درگیری فامیلی به خاطر اختلاف مالی با مرگ پسر دایی پایان یافت.
تصویر درگیری خونین در خانی آباد تهران + جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، شامگاه یک شنبه اول اسفند‌ماه به مأموران پلیس تهران خبر رسید دو پسر جوان در خانه‌ای در محله خانی‌آباد درگیری خونینی را رقم زده‌اند.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد راهی محل شدند که در آنجا با جسد پسر ۲۳‌ساله‌ای به نام بصیر روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد قاتل و مقتول هر دو افغانی و پسر عمه و پسر دایی هستند که به خاطر اختلاف مالی با هم در گیر شده‌اند. همزمان با دستگیری قاتل در محل حادثه مأموران پلیس موضوع را به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و بازپرس جنایی هم همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند.

یکی از شاهدان به مأموران پلیس گفت: قاتل و مقتول مدتی بود با هم اختلاف داشتند و گاهی هم برای هم کری می‌خواندند و حتی چند باری هم کتک‌کاری کرده بودند.

از آنجایی که آن‌ها پسر دایی و پسر عمه بودند من و تعدادی از بستگان تصمیم گرفتیم آن‌ها را به خانه‌مان دعوت و مشکل آن‌ها را حل کنیم. ساعتی قبل جلسه صلح و سازش را برگزار کردیم و پسر دایی و پسر عمه با هم حرف می‌زدند که ناگهان پسر عمه عصبانی شد و با چاقو چند ضربه به پسر دایی‌اش زد. بصیر خونین نقش بر زمین شد و جان داد که موضوع را به پلیس خبر دادیم.

در ادامه قاتل هم به قتل پسر‌دایی‌اش اعتراف کرد و مدعی شد که لحظه حادثه عصبانی شده و دست به چاقو برده است.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم قاتل برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

385942