تازه‌ترین عناوین

فال قهوه به عنوان یک فعالیت اجتماعی و تفریحی در جمع خانواده و دوستان شناخته می‌شود، بسیاری از افراد به دنبال معنا و نشانه‌هایی از سرنوشت خود در این هنر قدیمی هستند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار در اسپانیا گفت: به ورزشکاران جوان بعضا پیشنهادات اغواکننده‌ای داده می‌شود که نادانسته فریب می‌خورند، اما آغوش ایران و جامعه ورزش همواره برای بازگشت آنها باز است.
دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و محور مقاومت:

دیپلماسی زنان مقاومت پر رنگ تر از همیشه فعالیت خواهد کرد

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران با فلسطین، سوریه و لبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر ضرورت حمایت قاطع از محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین و لبنان و محکومیت رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: ضرورت دارد وحدت و همصدایی در حوزه حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی با صدای رسا اعلام شود.
بارسلونا به دلیل شعارهای نژادپرستانه ۱۰ هزار یورو جریمه شد.

جواد نکونام که روز گذشته به طور رسمی از سمتش استعفا کرد، هنوز وضعیت نامشخصی دارد. هیئت مدیره استقلال به واسطه زمان اندک برای انجام تغییرات فعلا با استعفای نکونام مخالفت کرده است.

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: این روزها قیمت جهانی طلا با افزایش همراه بوده است.
رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، مناطق مستعد احتمال تگرگ، کاهش دما، در ارتفاعات بالادست بارش برف در روز شنبه (۷ مهرماه) در دامنه و ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود.
آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نشان‌دهنده تردد روان است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و خراسان رضوی گزارش شده است.
شیرانی گفت: دربرخی از جاده‌های کوهستانی مانند هراز و فیروزکوه و چالوس و آزادراه قزوین رشت در ساعاتی نیز بارش برف پیش‌بینی شده است.
سازمان آگهی های پرسون