تازه‌ترین عناوین

با گذشت چندماه از تحویل تاکسی‌های برقی به برخی از تاکسیرانان در تهران این افراد همچنان با مشکلات متعدد روبرو هستند و چندین بار اقدام به تجمع در مقابل شورای شهر و شهرداری تهران کرده اند، اما همچنان با وعده‌های شهرداری روبرو هستند، وعده‌هایی که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.
کشتی گیر داغستانی الاصل که مدال های برنز جهان و المپیک در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ را بدست آورده است، تصریح کرد: سبک کشتی ایران با حسن یزدانی تغییر کرد، چراکه با یک سبک تهاجمی ظاهر شده است.
یبوست ناشی از نگهداشتن مدفوع در روده موجب بواسیر و شقاق و خونریزی در مقعد می‌شود. در بیماری شقاق، یک پارگی یا شکافی بیضی‌شکل کوچک در سر مقعد بیمار ایجاد می‌شود که درد و خونریزی به‌ همراه دارد.

تنها بازی سپاهان در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برای این باشگاه جریمه‌ای ۳۰ هزار دلاری به همراه داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگان خواست در روزهای بارانی حتما فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و زمان بیشتری را برای ترمز کردن در نظر بگیرند.
پزشکان مدت‌هاست می‌دانند که باکتری‌های مضر بیماری لثه می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون بالا و کارسینوم سلول‌های سنگفرشی سر و گردن را افزایش دهند.

هویج علاوه بر اینکه خوشمزه و دلچسب است برای سالاد و آبمیوه و سوپ نیز همیشه به کار می‌آید و برای سلامتی کلی بدن و پوست و چشم و دستگاه گوارش و دندان‌ها کاربرد دارد.
رییس پلیس پایتخت با هشدار به مامورنمایان به شهروندان توصیه کرد که هر شخصی تحت عنوان مامور به شما مراجعه کرد حتما از او کارت شناسایی معتبر طلب کنید.
سازمان آگهی های پرسون