تازه‌ترین عناوین

مقامات آمریکا اعلام کردند در حالی که طوفان شدیدِ چند روز اخیر در شهر نیویورک، پروازها و خدمات قطار را مختل کرده در ایالت «کنتیکت» نیز بارندگی شدید باعث سیلاب گسترده شده است.

در بین نهاد و وزارتخانه‌های مختلف، جایگاه وزارت خارجه با توجه به اهمیت نقش آن در تأمین منافع ملی و امنیت کشور بسیار حائز اهمیت است. چنانچه اگر تامین امنیت و منافع در بعد ملی را یکی از برجسته ترین نمادهای دولت مدرن در تقابل با وجه سنتی آن بدانیم، این نهاد میتواند با یک سیالیت اندیشه دولت ملت را به عنوان یک کلیت به نمایش گذارد.

نقش گرما و تغییرات اقلیمی در تشدید بیماری‌های قلبی و افزایش سکته‌های قلبی و مغزی، اولین عمل کاشت باطری قلبی بدون سیم در بیمارستان امام و نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، از جمله مباحثی بود که در نشست کنگره‌ تازه‌های قلبی و عروق تشریح شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: واقعیت این است که در حوزه پرستاری با چالش‌های جدی روبرو هستیم که در مرز نقطه جوش و بحران است. اگر مجموعه دولت و سایر قوا یعنی قوه مقننه و قوه قضاییه دست به دست هم ندهند، می‌تواند یک مشکل عمومی و اجتماعی ایجاد کند. برخی از این چالش‌های این حوزه نیاز به مداخله سران قوا دارد که بتوانند تصمیم سریع و عاجل بگیرند و امیدوارم این موضوع به سرعت اتفاق افتد تا مردم آسیب نبینند.
همزمان با اجرا‌های جدید نمایش «نبرد رستم و سهراب» تیزر پشت‌ صحنه این نمایش منتشر شد. نمایش بزرگ میدانی «نبرد رستم و سهراب» به قلم متین ایزدی و تهیه‌کنندگی سید محمود شبیری و حسین پارسایی مرداد و شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم تنیس مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب روی صحنه می‌رود.
خواص و مضرات نسکافه تقریبا شبیه به خواص و مضرات قهوه است. نسکافه فواید بسیاری برای تمام گروه های سنی دارد اما اگر در مصرف آن اعتدال رعایت نشود مضراتی هم دارد که برایتان خواهیم گفت.
از مسلمان‌ها خواسته شده بود برای حفظ جانشان به این منطقه بیایند و اسلحه‌هایشان را تحویل نیروهای سازمان ملل بدهند. بنا بود سربرنیستا امن باشد اما با چراغ سبز هلندی‌ها در روز ۱۰ جولای، ارتش صرب وارد شهر شد و بعد از جداکردن کودکان و زنان، ۸هزار مرد را مخفیانه در حومهٔ شهر قتل عام کرد و جنازه آن‌ها را در مناطق جنگلی و دریاچه‌ها به‌طور دسته‌جمعی دفن کرد تا ردی از آن‌ها باقی نماند .

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: متهم اصلی پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و قاچاق ارز و رشا و ارتشا، با عدم تودیع وثیقه ۱۵۷ هزار میلیاردی در بازداشت است؛ اگر پرونده طولانی شده به‌دلیل عدم همکاری متهم بوده است.
در پایان رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در اردن، دو نماینده ایران راهی فینال شدند، ۲ فرنگی کار به دیدار رده‌بندی رفتند و یک نماینده نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.
مه لقا مینوش‌زاد، بازیگر سریال قطب شمال، در مصاحبه‌ای اخیر از داستانی تکان‌دهنده و باور نکردنی از زندگی‌اش پرده برداشت که شنونده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اینکه موافق افزایش و فرودگاه سازی نیستیم گفت: برنامه های متعددی برای اقتصادی کردن فرودگاه ها داریم.
عطر مو یک محصول منحصر به فرد و پرکاربرد است که علاوه بر خوشبو کردن موها، به تغذیه و محافظت از آنها نیز کمک می کند. این محصول با فرمولاسیون خاص خود، مشکلاتی مانند خشکی و وزی موها را برطرف کرده و رایحه ای دلپذیر به موهای شما می بخشد.
سازمان آگهی های پرسون