تازه‌ترین عناوین

دولت بریتانیا در پی افزایش خشونت‌ها با سلاح سرد در این کشور از شهروندان خواست سریعا چاقوهای قمه‌ای شکل موسوم به زامبی را تحویل دهند و در غیر این صورت با مجازات زندان مواجه خواهند شد.
مهدی علیزاده، مسئول عملیات و پشتیبانی قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی گفت: با هدف تسهیل در بازگشت زائران، از ظهر امروز حرکت ناوگان اتوبوسرانی مستقر در خاک عراق به سمت عمود ۶۶۲ آغاز شده است. این اقدام به منظور مدیریت بهتر تردد زائران و کاهش تراکم در مسیرهای اصلی انجام می‌شود.
یک مقام سابق سعودی مدعی شده که ولی‌عهد سعودی محمد بن سلمان امضای پدرش را روی فرمان سلطنتی که باعث آغاز جنگ چند ساله و بن‌بست رسیده ریاض علیه یمن شد، جعل کرده بود. این اظهارات را سعد الجابری در مصاحبه‌ با بی‌بی‌سی مطرح کرد.
وزارت خارجه آلمان در واکنش به تعطیلی دو شعبه از مراکز غیرقانونی وابسته به دولت این کشور در تهران، سفیر ایران در برلین را احضار کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که تیم کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به ستاد او گفته است که هریس در مناظره ریاست جمهوری فاکس نیوز در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) شرکت نخواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به قوانین کشور عراق درباره مواد مخدر و برخی اقلام دارویی تولیدشده بر پایه مواد مخدر، از زوار اربعین خواست تا این مواد ممنوعه را همراه نبرند.

جنبش حماس در واکنش به بمباران مدرسه‌ای در نوار غزه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این کشتارها بدون تبانی کامل آمریکا و حمایت سیاسی و نظامی آن از کابینه افراطی رژیم صهیونیستی نمی‌توانست ادامه یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات شمالی این استان و مناطق شمالی فیرزکوه خبر داد و گفت: از رودها فاصله بگیرید و به ارتفاعات نروید.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی و بازداشت اعضای باند سه نفره‌ای که با شگرد رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مردم کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

تحول در رویکرد و کارکرد روابط عمومی‌های دولتی، از مهم‌ترین اولویت‌های ارتقای حکمرانی و ترمیم سرمایه اجتماعی است. این تحول نه تنها به افزایش اثربخشی سیاست‌های دولتی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند نقش مهمی در بازسازی اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی داشته باشد. روابط عمومی‌های دولتی باید از نقش سنتی خود به عنوان ابزاری برای تبلیغات یک‌سویه فراتر رفته و به پلی واقعی برای گفتگو و تعامل میان دولت و شهروندان تبدیل شوند.

باتوجه به گستردگی فضای‌مجازی، می‌توان پیش‌بینی کرد که به تدریج فعالیت افراد در شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری در زندگی روزمره افراد ایفا کند. از آن جایی که زندگی مردان و زنان متأهل به عنوان یک زوج براساس روابط و ارتباطات میان فردی بنا می‌شود، آسیب‌های فضای مجازی رابطه این افراد را هم با تهدید و چالش‌های جدی مواجه کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ شهریور) افزایش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون