تازه‌ترین عناوین

در حقیقت عملکرد علیپور در دو بازی اخیر پرسپولیس نشان داد او با روزهای خوبش فاصله دارد و شاید باید به گاریدو حق داد که به دنبال یک مهاجم ترازاول برای تیمش باشد.
مرکز ملی فضای مجازی در حال بررسی اولیه پیش نویس سند دولت هوشمند از مجموعه اسناد راهبردی فضای مجازی کشور است؛ این سند که پیشتر توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های همکار تهیه شده بود، قرار است سنگ بنا و نقشه راه توسعه خدمت در کشور قرار گیرد.
یکی از چالش­هایی که برای درخواست وام وجود دارد معرفی ضامن است. اکثر متقاضیان وام بانکی، وقت بسیاری را برای یافتن ضامن صرف می­کنند. اما می­توانید بجای یافتن ضامن، می­توانید وام با سند ملکی دریافت کنید. این وام بدون ضامن است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، گفت: آتش‌سوزی عمدی در منطقه حفاظتی قره‌داغ بیش از ۱۵ هکتار از مراتع و درخت‌های این منطقه را با خاکستر یکسان کرد.
سرمربی آلمانی بارسلونا به پیشنهاد ستاره برزیلی به بازگشت به این تیم، پاسخ منفی داد و عنوان کرد که این مهاجم در پروژه او نمی‌تواند جایی داشته باشد.

یک مقام ارشد سازمان ملل متحد اعلام کرد که امروز (دوشنبه) عملیات ارائه کمک‌های بشردوستانه این سازمان در نوار غزه پس از آنکه رژیم صهیونیستی اواخر روز یکشنبه دستور تخلیه دیرالبلح در مرکز غزه را صادر کرد، متوقف شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری چهار شرور که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و درگیری در محله نظام آباد کرده بودند، خبر داد.

اقتصاد کانون موج جدید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است که در هفته جاری از رسانه های این کشور پخش می شود. در این تبلیغات دونالد ترامپ و کامالا هریس نامزدهای جمهوریخواهان و دمکرات ها در این انتخابات و متحدانشان پیام‌های متضادی درباره علائم هشدار و فرصت‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

سازمان آگهی های پرسون