سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

روش نگهداری هندوانه در منزل بسیار ساده است اما برای تازه و خنک نگهداشتن آن فوت و فن خاصی وجود دارد که احتمالا از آن بی خبر هستید.
پیش از اینکه برندهای تولید عطر و ادکلن با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید عطر نمایند، عطرها به صورت دست‌ساز و با گیاهان معطر موجود در طبیعت و بدون استفاده هیچ ماده شیمیایی ساخته می شدند.
استاد طب فیزیکی و توانبخشی گفت:وضعیت مناسب خوابیدن وضعیتی است که پاها را مقداری جمع کرده و تغییر وضعیت بدهیم؛ ضمن اینکه خوابیدن روی شکم توصیه نمی‌شود و به پشت خوابیدن به صورت پیوسته و مداوم نیز ضرر دارد.

اگر توقع دارید وارد هر رابطه عاطفی که میشوید یا هر پیشنهاد ازدواجی که به شما می شود ختم به خیر شده و به ازدواج برسد کاملا در اشتباهید ، اغلب روابط عاطفی بی هدف و صرفا برای پر کردن تنهایی ، برآورده کردن نیازهای جنسی ، مالی و عاطفی در کوتاه مدت است. روابط بی هدف معمولا نشانه های مشترکی دارند اگر میخواهید بدانید چه رابطه هایی به ازدواج ختم نمیشود با ما همراه شوید.
آشپزخانه قلب خانه است بنابراین دکوراسیون صحیح و انتخاب لوازم مناسب اهمیت زیادی دارد، برای داشتن آشپزخانه ای زیبا باید نکاتی را در چیدمان رعایت کنید.
کاکتوس‌ها برای نگهداری در خانه بسیار محبوب هستند اما باید از اصول فنگ شویی قرار دادن کاکتوس در مکان مناسب در خانه اطلاع پیدا کنید تا انرژی مثبت را جذب کنید.
بچه‌هایی که خواب کافی ندارند، فاقد انرژی و تمرکز برای بازی در بیرون و انجام تکالیف مدرسه هستند. به احتمال زیاد آنها جلوی تلویزیون می‌نشینند و کالری کمی می‌سوزانند و ذهن خود و بدن خود را به چالش نمی‌کشند.
رژلب به دلیل تنوع رنگ جزء محبوب ترین لوازم آرایش به شمار می آید. خانم ها میتوانند با پیروی از اصول انتخاب رژ، بهترین رنگ رژ لب را برای هر مراسم انتخاب کنند.
استفاده از طلا برای مردان حرام است و مضراتی را به همراه دارد، همچنین مراجع تقلید هم نظرات متفاوتی در رابطه با استفاده از طلا برای مردان دارند.
چاقی مفرط موجب بروز بیماری‌هایی از جمله تنگی نفس به سبب پر بودن رگ‌ها،‌ سکته مغزی، افزایش احتمال سقط، بروز اسهال، عقیم شدن یا ناباروری و … می‌شود.
روش‌های کاشت زعفران مختلف بوده و انواع متفاوتی دارد، که یکی از آن ها کاشت زعفران در گلدان است. بسیاری از افراد هستند که شرایط کشت در مزرعه یا زمین‌هایی با متراژ بالا را ندارند ولی علاقه بسیار زیادی به کشت زعفران دارند، که در اینجا راه حل کاشت زعفران در گلدان برای آن ها جوابگو است.
تابلوهای عکس و یا نقاشی یکی از اجزای مهم در جذابیت خانه و دکوراسیون هستند، شما با انتخاب یک تابلو مناسب روح و زیبایی خاصی به فضا می بخشید.
انتخاب بهترین مدل تاج سر برای جشن تولد دخترانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دختر خانم‌ها پیش از تولد است؛ چراکه امروزه موهای باز با یک تاج زیبا، جذابیت بیشتری نسبت به شینیون موی سر ایجاد می‌کند.