سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.


وای از دست خروپف همسر گرامی که خواب را شب ها از چشمانم ربوده است. بسیاری از افراد واقعا با معضل خرپوف عزیزان خود درگیرند و نمیدانند با آن چکار کنند. ما در مجله خبری پرسون به چگونگی درمان خروپف پرداخته ایم که با هم می خوانیم
ایام عید نوروز که با تعطیلات طولانی همراه است یکی از دوران‌هایی است که به راحتی خواب بسیاری از افراد در آن به هم می‌ریزد و با پایان یافتن تعطیلات این عادت تبدیل به یک معضل به خصوص برای دانش‌آموزان و کارمندان می‌شود.
یوگا ترکیبی از تمرینات بدنی، کنترل تنفس، آرامش، کنترل رژیم غذایی، تفکر مثبت و مدیتیشن است. هدف از انجام تمرینات یوگا هماهنگی در بدن، ذهن و محیط است. فعالیت‌های بدنی در این ورزش کمتر از سایر ورزش‌هاست و بیشتر روی تکنیک‌های تنفس تمرین می‌شود.
هفته‌ای یکبار باید آب ماهی عوض شود. برای تعویض آب هم آب شهری را در ظرف دیگر به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت قرار داده تا گاز کلر که باعث مسمومیت ماهی قرمز و تلف شدن آنها می شود از آن خارج شده و سپس با هم‌دما کردن آب، ماهی را به آن ظرف منتقل کنید.
بسیاری از افراد عادت دارند صبح بعد از بیدار شدن و باز کردن چشم‌ها، به سرعت از تخت خواب بیرون بیایند، ولی باید گفت این عادت چندان خوبی نیست. سعی کنید به جای این عادت، با انجام حرکات کششی و نرمشی و با تحریک عضلات بدن و ذهن، بدن خود را به آرامی از خواب بیدار کنید.
ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتورها روش‌هایی را برای غیرفعال‌سازی این نوع پیامک‌ها برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند.
امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، تک فرزندی در میان زوجین و خانواده‌ها رواج یافته است، تک فرزندی علاوه بر مزایا، مشکلات خاص خود را پدید می‌آورد، در شرایط فعلی جامعه، پدیده تک فرزندی گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است، ضروری است والدین برای کاهش آسیب و کسب آگاهی در خصوص اصول تربیتی صحیح با مشاوران کودک مشورت کنند.

شادی و انرژی مسری است و زمانی که افرادی با نشاط و پر انرژی در کنار ما هستند انرژی و نشاط ما هم افزایش می یابد .افرادی که با رفتارهایشان و کلامشان به ما حس خوبی می دهند و بودن در کنار آنها برای ما لذت بخش است.
پس با ما در مجله خبری پرسون همراه باشید تا با 5 راهکار حفظ انرژی آشنا شوید.
البته همه انسان‌ها به مهر و محبت دیگران نیاز دارند و برای به‌دست آوردن آن نیز تلاش می‌کنند، اما تفاوت انسان‌های عادی با افراد مهرطلب در این است که تشنه و نیازمند توجه دیگران نیستند و در صورت عدم دریافت آن دچار آشفتگی و عذاب نمی‌شوند. ازدواج با مهرطلب ها، یعنی همیشه بدهکار بودن، همیشه منبع تغذیه روانی فرد دیگر بودن و البته از دست دادن استقلال کامل!
برخی ها فکر می کنند نگهداری از کاکتوس در منزل بسیار سخت است در حالی که اگر نحوه مراقبت از این گل جذاب و خاص را بدانید به راحتی می توانید از آن بهترین مراقبت و نگهداری را داشته باشید. در مجله خبری پرسون با نحوه مراقبت از گل کاکتوس آشنا می شویم:
غذاهایی هستند که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند و ما از کنار آن به راحتی عبور می کنیم. سلامتی بسیار مهم و غذاهایی که برای حفظ سلامتی مهم هستند، بسیارند. در مجله خبری پرسون به این دسته از خوراکی ها و غذا ها پرداخته ایم که با هم از نظر می گذرانیم:
شکل گیری یک رابطه جنسی موفق نیاز به تکنیک ها و آموزش هایی دارد .در مجله خبری پرسون چگونگی یک رابطه جنسی موفق و راهکارهایی برای آن ارائه داده ایم که با هم می خوانیم
ماشین ظرفشویی از وسایل بسیار کاربردی و در منزل است که کار ظرف شستن را به خصوص برای خانواده‌های پرجمعیت یا پر رفت‌و‌آمد ساده می‌کند. این وسیله نیز همانند سایر وسایل برقی موجود در منزل باید به‌درستی مراقبت و استفاده شود تا عمر طولانی‌تری داشته و برای مدت طولانی‌تری کار کند.
در مواقعی که اندوه و غم ما را فرامی گیرد و ما به فکر فرو می رویم و از لحاظ ظاهری و باطنی به هم ریخته به نظر می رسیم بسیار پیش آمده است که خانواده و آشنایان از سر دلسوزی و علاقه به ما پیشنهاد مراجعه به یک روانشناس را می دهند. اما واقعا چه زمانی به یک روانشناس باید مراجعه کنیم؟ در مجله خبری پرسون به این موضوع مهم پرداخته ایم با هم می خوانیم
بسیار شنیده ایم یا برایمان پیش آمده که با خوردن غذا های سرد اصطلاح سردیم شده یا سردی کردن را به کار برده یا برده ایم، برای اینکه از این اتفاق که به سلامتی ما آسیب جدی می زند جلوگیری کنیم با ما در مجله خبری پرسون همراه باشید و مطلب ذیل را از نظر بگذرانید
در مجله خبری پرسون به راهکار هایی برای اینکه زیبا و آرام از خواب بیدار شوید،،پرداخته ایم. رعایت این دستورالعمل ها قطعا به شما برای اینکه زیبا از خواب بیدار شوید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید، کمک خواهد کرد
بعضی وقت های پیش می آید که چشم شما شروع به پریدن می کند در مجله خبری پرسون به این موضوع پرداخته ایم که در ادامه با هم می خوانیم:
حرف زدن در خواب و ایده‌ی فاش شدن راز افراد دیگر در خواب ترسناک و البته هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.حرف زدن در خواب یا Somniloquy یکی از نمونه‌های خواب‌پریشی است که شامل راه رفتن در خواب و هراس شبانه هم می‌شود.